Jump to content

Ruteplanlegging Raymarine

Iben

Recommended Posts

Hei

Har kjøpt meg en Raymarine A68 MFD i stedet for den gamle Garmin 520S.. og lurer på om det er dessverre...

Jeg har tidligere postet om å legge opp dock-to-dock rute, noe som ble løst ved å dytte kartbrikken lengre inn enn «klikket»

Men nå sitter vi lenge før hver tur og diskuterer hvilken øy den ønskete gjestehavnen ligger på. Det ser ut som om vi ikke bare kan taste in fx. Rosendal? Vi må lete frem lokasjon og sette et waypoint hvor vi er og hvor vi skal, og det virker for meg litt for vanskelig.

Fins funksjonen ikke når vi bruker Navionics+, eller er det bare oss?

Har sett lenge i en 400ish manual uten å finne samme gamle metoden med å bla gjennom havner i nærheten?

Tips mottas med takk, ellers er den sikkert rimelig til salgs?

Redigert av Iben (see edit history)

Hei

Jeg har jo Navionics abonnement, men vet ikke om det gjelder appen...

Men jeg har med hell lastet ned appen Boating og logget meg inn med min Navionics konto.. tror det er en 15 dagers trial dog.

Jeg konstruerte med hell min rute fra hjemhavn til «havn i nærheten» og det fungerte fint nå appen, gjenstår bare å prøve overføring til plotteren?

Takk for hjelpen?

5DA51081-0A24-4E7C-BAC7-C5FED52F803A.png.66cfe3f5ea589ff979a20725509d2e06.png

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...