Jump to content

Vimpelen virker !

Gerhard

Recommended Posts

Det virker også uten vimpel  -  iallefall når båten er spesiell nok ....

Jeg kom igår kveld tilbake fra en nesten 3 uker sammenhengende rundtur i det vestlandske fjordeldorado.

En lørdag morgen som vi lå ved Bradbenken i Bergen dukket en fullsize brannbil opp på kaikanten stoppet og brannmannen "anklaget" meg for å ha skrevet lite på baatplassen i det siste :smiley: Det ble en svært så hyggelig båtraddel og senere på dagen dukket også brannbåten opp opp .....

Under Havnedagene i Haugesund sist helg var jeg en kveldstur i land sammen med to av guttene mine, da konemor plutselig ringte på mobilen for å fortelle at jeg hadde fått besøk av to menn som kjente Poseidon fra www.baatplassen. Jeg småspurtet selvfølgelig tilbake og fikk gleden av å treffe Svein_Ha og en kamerat på direkten. Et meget hyggelig bekjentskap!

Derfor at vimpelen virker kan så være, men det som virkelig virker er www.baatplassen.no   -   det er stedet for ekte båtfolk som liker å prate båt!

Ha en fortsatt fin sommer!

mvh

Poseidon

Med vennlig hilsen POSEIDON

Nå er jeg ikke spesielt heldig med vimpelen, men SMS-portalen virker  :wink:. Uten den hadde jeg ikke vist at Lars sitter værfast i Fiskebækskil og siden jeg var på Orust i forbindelse med öpna varv så ble det 2-3 SMS-er og en telefonssamtale til slutt og så hilste admiralen og jeg på Trudelutt sitt mann-, kvinn- og hundskap.

Takk for kaffe'n,Lars!

Hei

Har nå vært på en tur fra Os (hordaland) til Espevær og tilbake. Gikk rundt ved Hisøya (onsdag30 juli) og nordover. Ble der forbikjørt av en båt med vimpelen.  :wink:

Det var forøvrig den eneste jeg har møtt under min tur på ca 97 nm. Skuffende.....

Det er forøvrig mange som har spurt meg om vimpelen og har da forklart hvor denne kommer fra i håp om at på min neste tur så vil jeg møte flere med samme vimpel.

Så til dere alle: SELG inn vimpelen og nettsiden etter beste evne. Alltid hyggelig å treffe andre med felles interesse. :lol:

Er ikke du som er nabo med meg da? Har sendt deg en IM!  :lol:

• 1 måned senere...
  • 2 uker senere...
  • 8 måneder senere...

Var så heldig at jeg så en praktbåt i Kragerø her for et par dager siden.

Den var Sigurd som var på veg til Kristiansand med vimpelen på plass.

Jeg fikk en times tid hyggelig båt prat med behøring omvisning i praktskipet og et par kalde  :flag:  Og ikke nok med det. etter jeg fikk se den flott arbeidet Sigurd har gjort med dørken sin. ( Natet teak med vakker utsmykkining) og jeg fikk fortalt at Kragerø polet var stengt pga. ombygging :smiley::flag:  Hoppet han ned og fisket opp en deilig flaske rødvin.. Ikke fikk jeg betale for den heller.  dette bare bekrefter mine påstander om hyggen vi har her inne,  vi har den faktisk når vi møtes også....!!   Takk igjen Sigurd og ring gjerne på veg tilbake hvis jeg fremdele er i Pjolterbay er du hjertelig velkommen..  :flag:

Mvh

Pjolter

Analog fra hytta

I`!;I`m still confused, but on a higher level. FJORD 38 AC • Polar 20 Vp http://www.home.no/pjolter

Neimen Lars da!!

NSSR merket for 2003 holder vel ikke helt mål om du skal skryte av å være ferdig rustet for ferien   :nono:

Har du sett på årstallet da denne tråden startet og jeg la inn bildet mitt Ojda? :smiley:

Lars H.

Lars H. Helgesen, "Kapteinen" på Trudelutt (Saga27) med hjemmehavn i Son, Oslofjorden

Nettsteder jeg drifter: trudelutt.com oljepionerene.no Skipshunden vår

Som Paschuan i Soten sa på 1920-tallet: Ja, inte är jag mätt, men törstig är jag.

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...