Sun Flyer Svart 31.Oktober.2019 Del på Facebook Svart 31.Oktober.2019 Bitteliten skrev On 30.10.2019 at 19.04: Viktigste vedlikeholdet av varmer er å kjøre den på maks 10-15 min før den slås av Pøh, har aldri gjort det. Min D4 har kun hatt et problem, nemlig viftemotoren. Min Planar har aldri hatt et problem. Har aldri kjørt den på fullt før den slås av. Sitér dette innlegget Motorbåt er harry - A. Rosèn Link to post
Morten_L Svart 1.November.2019 Del på Facebook Svart 1.November.2019 Har hjulpet ei som hadde akkurat dette synptomet på ny varmer, hun byttet varmer en gang til og fremdeles samme problem. Der viste det seg at pumpen var montert for høyt i forholdt til varmer (pumpen var i et annet rom enn varmer så vi oppdaget ikke først at pumpen var over varmeren) dette har trolig resultert i at diesel fra slangen har rent inn i brennkammeret og dermed druknet varmeren på neste start. Vi flyttet Dieselpumpe så den stod lavere enn varmeren og med kontinuerlig stigning på dieselslangen (slik det står i manualen) og alt fungerte Sitér dette innlegget Link to post
arkmarin Svart 3.November.2019 Del på Facebook Svart 3.November.2019 Skift ut ditt betjeningspanel til et digitalt, da kan du lese feilkoder på panelet. Sitér dette innlegget Arnehttp://www.arkmarin.no/ Link to post
Gunga Din Svart 4.November.2019 Del på Facebook Svart 4.November.2019 Bitteliten skrev On 30.10.2019 at 19.04: Viktigste vedlikeholdet av varmer er å kjøre den på maks 10-15 min før den slås av Sun Flyer skrev On 31.10.2019 at 22.58: Pøh, har aldri gjort det. Min D4 har kun hatt et problem, nemlig viftemotoren. Min Planar har aldri hatt et problem. Har aldri kjørt den på fullt før den slås av. jeg har heller ikke kjørt min på fullt, men denne mannen anbefaler det ........virker som han har litt pejling på varmere.. Sitér dette innlegget S/Y Gunga Din Link to post
Sun Flyer Svart 4.November.2019 Del på Facebook Svart 4.November.2019 Han har sikkert enormt peiling på varmere. Min mening er kun basert på egen erfaring med de varmerne jeg har hatt i min bobåt de siste årene. Eber d4 er nå på viftemotor nr 5 men har aldri gjort noe med brennkammeret. Min Planar 4 er urørt etter ca 10000 driftstimer. Sitér dette innlegget Motorbåt er harry - A. Rosèn Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.