Burns Startet 29.November.2019 Link til dette innlegget Startet 29.November.2019 Hei, skal etterhvert nate om teakdekket på min Ibiza 24T. Har Biltema primer stående. Har noen her på forumet erfaring med/vet om Biltema primer kan brukes i kombinasjon med Simson natemasse? Sitér dette innlegget Link to post
JakobHansen122 Svart 29.November.2019 Link til dette innlegget Svart 29.November.2019 Dessverre er dette ikke noe jeg har personlig erfaring med. Men det kan hende du må spørre Biltema selv om ingen her kan gi deg svar. Sitér dette innlegget Arbejder for Flexi Riste Link to post
Burns Svart 29.November.2019 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 29.November.2019 Oki, eventuelt får jeg bare kjøpe Simson sin primer. Føltes bare litt unødvendig å måtte kjøpe 0,5 liter primer til 5-600kr for å bruke bare en liten del av den. Sitér dette innlegget Link to post
Taskeladden Svart 29.November.2019 Link til dette innlegget Svart 29.November.2019 Har du delenr på Biltema primeren så kan du søke opp teknisk dokument på Biltema.no. Der bør det stå Sitér dette innlegget A jack of all trades is a master of none, but oftentimes better than a master of one Link to post
Burns Svart 29.November.2019 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 29.November.2019 Her er databladet....har lite kompetanse på dette området så klarer ikke ut fra dette lese om dette vil fungere eller ikke. Sitér dette innlegget Link to post
Hakkannen Svart 30.November.2019 Link til dette innlegget Svart 30.November.2019 Er Simson sin en MS polymer natemasse? Biltemas natemasse er MS polymer, og så vidt jeg har forstått det er det ikke så veldig mange produsenter av slikt. Dermed er det mulig natemassen til Simson er på samme base som Biltema sin og burde dermed være kompatibel med Biltemas primer. Brukte Biltemas primer og natemasse på noe nytt teakdekk på lukene akter i sommer. Holder så langt godt, men nå har det jo ikke gått lange tiden siden jobben ble gjort heller. Båtplassenbrukeren Vanntro vet nok om primeren og natemassen din går sammen, han er vel den med skikkelig peiling på emnet på forumet? Sitér dette innlegget Link to post
Komodo Svart 30.November.2019 Link til dette innlegget Svart 30.November.2019 Hakkannen skrev 1 time siden: Er Simson sin en MS polymer natemasse? Ja, det er i alle fall samme nært beslektet kjemi. Sitér dette innlegget Draco 20 blir jolle Skroggjennomføringer og materialkvalitet DIY Badeplattform DIY Anker i syrefast Link to post
Burns Svart 30.November.2019 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 30.November.2019 Teknisk datablad på Simson sitt produkt så står det at den er basert på silanmodifisert polymer. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.