Lazyjack Startet 15.Desember.2019 Del på Facebook Startet 15.Desember.2019 Skal bygge en form som skal benyttes for å støpe kasse for propanbeholder (lukefronten kjøpes ferdig). Byggematerialet er forkalingsplater som selvsagt skal behandles med slippmiddel og gelcoat. Spørsmålet mitt er hvordan bør jeg behandle endeveden, jeg antar at den må forsegles på en eller annen måte før påføring av slippmiddel. Jeg har noe Bengalack stående, kan det brukes eller vil det løses opp av gelcoat og polyester? Sitér dette innlegget Link to post
Komodo Svart 16.Desember.2019 Del på Facebook Svart 16.Desember.2019 Hvorfor ikke rett og slett bruke gelcoat? Tynn ut første strøk med 30% styren, da trekker det inn og sittergodt. Herder raskt også, det gjør ikke benga. Sitér dette innlegget Draco 20 blir jolle Skroggjennomføringer og materialkvalitet DIY Badeplattform DIY Anker i syrefast Link to post
paxo Svart 16.Desember.2019 Del på Facebook Svart 16.Desember.2019 Polyester biter ikke på "Gladpack" plastfilm. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.