Jump to content

Forsikring i Norskesjø

Sylvester

Recommended Posts

Sitat

Alle kunder i Norske Sjø har forsikring som tidligere. Tryg vil innfases som forsikringsgiver på nyåret.
KNBF kommer tilbake med tidspunkt for oppstart.
- Fender er ikke forsikringsgiver. Forsikringsgiver er belgiske MS Amlin Insurances S.E., og de kan ikke
foreta seg noe med polisene. Ordningen eies av Norske Sjø, som igjen eies av KNBF.
- Det som har skjedd er kun at forsikringsagent for Norske Sjø, Fender Marine, selv hevder de kan
avslutte sitt arbeid med Norske Sjø-forsikringer. Det har altså ikke noe å si for polisene.
- KNBF utarbeider nå framtidige ordninger for kundene i Norske sjø, og dersom Fender Marine ikke
utfører avtalte tjenester for Norske Sjø-kunder, vil disse bli håndtert av Tryg. Dette vil vi komme
tilbake med mer eksakte opplysninger om i romjulen eller senest rett over nyttår.

Sylvester skrev for 6 timer siden:

Det blir vel andre premier nå, Tryg er vel ikke av de rimeligste :eek:

Hadde Tryg som selskap det første året på den første båten min. Da forsikringen skulle fornyes satte de opp prisen med 72 prosent!!! Jeg hadde forventet noe økning, men ikke så mye! Da jeg klagde fikk jeg i tillegg en ganske frekk mail tilbake (har tatt vare på den). Kommer aldri til å ta i det selskapet med ildtang engang. 

Redigert av Pequod (see edit history)

Har altid hatt båt forsikret hos IF. Etter en sunket båt, å 2 motorer som ble stjålet, så kan jeg kun si at skadeoppgjør, har vært over al forventning, uten noen ting å krangle om. Samme med et skadeoppgjør på kjerring bil, hvor de betalte godt over det bil kunne vært solgt for før skade. Så om ikke de plutselig, setter opp prisen noe veldig, så forblir alt forsikret hos de.

http://www.fuel-flow.no

Få kontroll på dieselforbruket ombord med en forbruksmåler fra  www.fuel-flow.no  

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...