Sylvester Startet 24.Desember.2019 Del på Facebook Startet 24.Desember.2019 Norskesjø/KNBF og Fender Marine avslutter samarbeidet, hva nå? Sitér dette innlegget Tidligere båter: Adventure 14', Norris 27', Monaco 27', Fairline Corniche Link to post
Håp Svart 24.Desember.2019 Del på Facebook Svart 24.Desember.2019 Vente og se hva Tryg kommer med? Sitér dette innlegget Link to post
alidal Svart 24.Desember.2019 Del på Facebook Svart 24.Desember.2019 Sitat Alle kunder i Norske Sjø har forsikring som tidligere. Tryg vil innfases som forsikringsgiver på nyåret. KNBF kommer tilbake med tidspunkt for oppstart. - Fender er ikke forsikringsgiver. Forsikringsgiver er belgiske MS Amlin Insurances S.E., og de kan ikke foreta seg noe med polisene. Ordningen eies av Norske Sjø, som igjen eies av KNBF. - Det som har skjedd er kun at forsikringsagent for Norske Sjø, Fender Marine, selv hevder de kan avslutte sitt arbeid med Norske Sjø-forsikringer. Det har altså ikke noe å si for polisene. - KNBF utarbeider nå framtidige ordninger for kundene i Norske sjø, og dersom Fender Marine ikke utfører avtalte tjenester for Norske Sjø-kunder, vil disse bli håndtert av Tryg. Dette vil vi komme tilbake med mer eksakte opplysninger om i romjulen eller senest rett over nyttår. Sitér dette innlegget Link to post
Sylvester Svart 24.Desember.2019 Emnestarter Del på Facebook Svart 24.Desember.2019 Det blir vel andre premier nå, Tryg er vel ikke av de rimeligste Sitér dette innlegget Tidligere båter: Adventure 14', Norris 27', Monaco 27', Fairline Corniche Link to post
Pequod Svart 24.Desember.2019 Del på Facebook Svart 24.Desember.2019 (redigert) Sylvester skrev for 6 timer siden: Det blir vel andre premier nå, Tryg er vel ikke av de rimeligste Hadde Tryg som selskap det første året på den første båten min. Da forsikringen skulle fornyes satte de opp prisen med 72 prosent!!! Jeg hadde forventet noe økning, men ikke så mye! Da jeg klagde fikk jeg i tillegg en ganske frekk mail tilbake (har tatt vare på den). Kommer aldri til å ta i det selskapet med ildtang engang. Redigert 24.Desember.2019 av Pequod (see edit history) Sitér dette innlegget Båtblogg: Fra landkrabbe til sjøulk... Link to post
Okkaby Svart 24.Desember.2019 Del på Facebook Svart 24.Desember.2019 Har altid hatt båt forsikret hos IF. Etter en sunket båt, å 2 motorer som ble stjålet, så kan jeg kun si at skadeoppgjør, har vært over al forventning, uten noen ting å krangle om. Samme med et skadeoppgjør på kjerring bil, hvor de betalte godt over det bil kunne vært solgt for før skade. Så om ikke de plutselig, setter opp prisen noe veldig, så forblir alt forsikret hos de. Sitér dette innlegget http://www.fuel-flow.no Få kontroll på dieselforbruket ombord med en forbruksmåler fra www.fuel-flow.no Link to post
Kenneth82 Svart 25.Desember.2019 Del på Facebook Svart 25.Desember.2019 Virker som om KNBF og Norske Sjø/Fender Marine har truffet på et par skjær i sjøen... Sitér dette innlegget Link to post
Mouche Svart 25.Desember.2019 Del på Facebook Svart 25.Desember.2019 KNBF har vel litt å stri med for tiden, ja. Ikke alltid lett å være kongelig, bare spør Durek. Sitér dette innlegget Ser frem til den dagen Corona er en øl og Donald er en and! Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.