458PARADIS Posted January 13, 2020 Share Posted January 13, 2020 Har kjøpt en Wallas 1800 billig og tar den som en utfordring. Den er lite brukt, alle delene virker når jeg tester dem, men det er noe med kortet som ikke virker. 1000uF kondensatoren som pulser pumpen er lekk, men det er ingen reaksjon på resten. Koplet opp, går hovedviften, ingen lys på panelet. Overkilltermostaten på uttaksveggen er innkoplet. Quote Link to post
Taskeladden Posted January 13, 2020 Share Posted January 13, 2020 Send en mld til @Wallas Service kondensatoren kan du jo lodde inn ny. Quote A jack of all trades is a master of none, but oftentimes better than a master of one Link to post
Wallas Service Posted January 13, 2020 Share Posted January 13, 2020 Om du liker å fikle med kretskort og komponenter, koster jo ikke komponentene skjorta akkurat. I slike tilfeller skifter jeg kortet, enkelt og greit. Og da følger det med ny etterkjølingstermostat. Den som henger på kortet ditt bruker jeg å skifte uansett siden den er en smuuule ustabil. Quote Wallas Service v/Rune Akerø. run-ak@online.no, tlf 900 18 209 "Jeg var et skolelys, men så gikk strømmen" Link to post
Recommended Posts