Jakob T Startet 21.Januar.2020 Del på Facebook Startet 21.Januar.2020 (redigert) Snart tid for vårpuss.Ser det er kommt nok eit vidundermiddel.Erfaring tilsier blank båt krever rubbing event rens før voks. Vurderer å prøve produktet,og er intresert i å høre om andre som her prøvd og har erfaringer med påføring og resultat. Virker nesten til å være for godt til å vere sant.Er vel bare å prøve,og om det ikkje svarer til forventningene,så er ein vel lurt igjen Redigert 21.Januar.2020 av Jakob T (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Albertine Svart 22.Januar.2020 Del på Facebook Svart 22.Januar.2020 Dette har jeg også kikket på så denne håper jeg det kommer noe info om Sitér dette innlegget Link to post
Napoli Svart 23.Januar.2020 Del på Facebook Svart 23.Januar.2020 Link? Sitér dette innlegget Ibiza 19 Sport Selva F100 // Musling 430 Yamaha 60//GH 11 Deluxe Mercury Viking EFI 10(20)//Boston Whaler Supert Sport Limited 15 Yamaha F60 Link to post
Jakob T Svart 23.Januar.2020 Emnestarter Del på Facebook Svart 23.Januar.2020 Om du går inn på FLAK.no,så kan du søke det opp det opp.Der er også link til Båtmagasinet som har testa produktet Sitér dette innlegget Link to post
Napoli Svart 23.Januar.2020 Del på Facebook Svart 23.Januar.2020 Ser unektelig veldig besnærende ut! Sitér dette innlegget Ibiza 19 Sport Selva F100 // Musling 430 Yamaha 60//GH 11 Deluxe Mercury Viking EFI 10(20)//Boston Whaler Supert Sport Limited 15 Yamaha F60 Link to post
Jakob T Svart 23.Januar.2020 Emnestarter Del på Facebook Svart 23.Januar.2020 Blir jo litt skeptisk,minner nesten om Polytrol.Har bestilt,vurderer å prøve på ein eldre båt først Som ordtaket seier Det som er for godt til å vere sandt er som oftest foo r godt til å vere sandt. Sitér dette innlegget Link to post
Eureka Svart 23.Januar.2020 Del på Facebook Svart 23.Januar.2020 Får samme umiddelbare resultat med vaselinolje, men det varer ikke. Sitér dette innlegget Link to post
Jakob T Svart 15.Mars.2020 Emnestarter Del på Facebook Svart 15.Mars.2020 Prøver igjen,er det noken her som har prøvd,eller vurderer å prøve Sitér dette innlegget Link to post
Lazyjack Svart 15.Mars.2020 Del på Facebook Svart 15.Mars.2020 Samme virkning som med Polytrol/flytende vaselin ser det ut for. Gjentas det ofte nok (hver 14 dag?) har man jo en form for glans gjennom sesongen. "Intet nytt under solen" - tipper jeg. Sitér dette innlegget Link to post
Jakob T Svart 15.Mars.2020 Emnestarter Del på Facebook Svart 15.Mars.2020 Skal visstnok holde i 4 år,er er 2 komp.Kommer til å prøve på ein eldre båt,kan bli inntresant å sjå om det er mykje jobb å fjerne det når det begynner å bli slitt Sitér dette innlegget Link to post
junior 1 Svart 16.Mars.2020 Del på Facebook Svart 16.Mars.2020 Hei Sjekk ut denne linken https://recoseal.com/ Sitér dette innlegget Link to post
AJ82 Svart 28.Juli.2020 Del på Facebook Svart 28.Juli.2020 Noen som har prøvd dette nå? Ser for meg at det kan bli utrolig bra hvis man først rengjør og matter ned med nanosvamp og påfører dette etterpå. A.J. Sitér dette innlegget Link to post
Kanalkapteinen Svart 17.September.2020 Del på Facebook Svart 17.September.2020 Var det noen som testa dette? Er jo først og fremst slitestyrken jeg er spent på, i forhold til polering/voks. Sitér dette innlegget Tråden om Livet med Windy 8600MC Tråden om Livet med Draco Summerwind 24 Det er vel, det er vel med min sjel. Link to post
Napoli Svart 17.September.2020 Del på Facebook Svart 17.September.2020 Kanalkapteinen skrev for 1 time siden: Var det noen som testa dette? Er jo først og fremst slitestyrken jeg er spent på, i forhold til polering/voks. Se denne tråden, dessverre nedslående resultat: Sitér dette innlegget Ibiza 19 Sport Selva F100 // Musling 430 Yamaha 60//GH 11 Deluxe Mercury Viking EFI 10(20)//Boston Whaler Supert Sport Limited 15 Yamaha F60 Link to post
Kanalkapteinen Svart 17.September.2020 Del på Facebook Svart 17.September.2020 @NapoliTakk! Fint om flere deler sine erfaringer med Recoseal også framover 👍 Sitér dette innlegget Tråden om Livet med Windy 8600MC Tråden om Livet med Draco Summerwind 24 Det er vel, det er vel med min sjel. Link to post
Bonita I Svart 2.Mai.2022 Del på Facebook Svart 2.Mai.2022 Gammel tråd, men lurer på om flere har prøvd dette vidundermiddelet - og erfaringene man sitter med: Prisen skulle jo tilsi at det burde vare litt lenger enn 2 mnd ..... Sitér dette innlegget BONITA I Link to post
Jakob T Svart 3.Mai.2022 Emnestarter Del på Facebook Svart 3.Mai.2022 Har brukt dette på noken båter,med greit resultat.Har for det meste brukt det på blå båter,og farga felt på skrog. Viktig å rubbe før påføring. Er et 2komp stoff,vil slites av fender og lignende Gir et fint resultat. Sitér dette innlegget Link to post
Bonita I Svart 4.Mai.2022 Del på Facebook Svart 4.Mai.2022 Takk for tilbakemelding - og resultatet så jo flott ut. Tilsier erfaringen din at resultatet holder seg et par år - eller som noen tidligere erfarte bare et par måneder? (Kan manglende rubbing først resultere i kortere holdbarhet?) Ble behandlingen foretatt innendørs, eller er det greit å påføre utendørs ? Tørketid ?? Sitér dette innlegget BONITA I Link to post
Jakob T Svart 4.Mai.2022 Emnestarter Del på Facebook Svart 4.Mai.2022 På første båten det blei prøvd på var ein blå Utteren.Den blei bare vaska,så blei Recosil påført,bra resultat.Etter 2 år ser det rimlig greit ut.Skinner litt gjennom der sola får tak Gjorde det samme med ei eldre Trommøy 23,uten forarbeid.Etter 2 år blir det ein jobb på overbygget,mulig vannsliping. Nimbusen som er avbilda vart vannslipt,lett rubbing før påføring av recosil.Forsatt fin etter ein sesong. Går fint å påføre utendørs,Ved litt tempratur tørker det ganske fort.Ved påføring bør ein være nøye å få det jevnt på,å ikkje gå tilbake å prøve å rette på feiler. Er er2 komp stoff som legges på coaten.det vil jo slites.Forsatt spent på langtids effekt. Har brukt det der det er vansklig å få fint resultat på andre måter Sitér dette innlegget Link to post
Jakob T Svart 4.Mai.2022 Emnestarter Del på Facebook Svart 4.Mai.2022 Nimbusen vart påført innendørs,Utteren ute Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.