Jump to content

Godt tilbud på Spinlock redningsvest


Barbaria

Recommended Posts

Det ser ut til at det er integrert lys. Spinlock har gode vester, så dette tror jeg uansett er et godt kjøp selv om det er fjorårets modell.  Takk for oppklaringen, PolarLi. Og takk til Barbaria for tipset!

 

Klippet fra annonsen:

Redningsvesten har en integrert hette som stopper vannsprut dersom man ligger i vannet og det følger også med “Pylon Light” som er en LED lampe som aktiveres dersom du faller i vannet. Det som skiller Pylon Light” fra andre lamper er at den gir en 360 graders synsvinkel slik at du kan bli sett fra alle vinkler. Levetiden er på ca 5år.

Det følger også med en kniv som er intrigert i vesten slik at du kan kutte sikkerhetslinen dersom det er behov for dette.

Redigert av Phoebe (see edit history)
Link to post
Share on other sites

Utrolig trygg og god redningsvest!  Masse finesser på min Deckvest 5D ( regner med det er denne somselges her på XXL?). Veier litt, men veldig komfortabel å ha på.  Brukes bl.a. I Volvo Ocean Race.  Den tåler sjøsprøy og dusj uten å løse ut, men havner du i vannet er den lynrask med å løse ut-helt etter boka.

Jeg klarte nemlig det kunststykket å gli på en utrigger og falt i sjøen i båthavna forrige uke.  Kaldt i vannet, men Spinlocken løste ut i løpet av fem sekunder, og alt gikk bra, kom meg ombord i egen båt via badetrapp, temmelig flau! 
Nå har jeg kjøpt re-armeringskit og pakker den inn igjen.  Selv betalte jeg i sin tid kr. 2700,- på tilbud på XXL i fjor vår, så nå er vest til kona også bestilt til utrolige 500 kroner + 59 i frakt!  Anbefales!  Masse videoer på youtube!

Link to post
Share on other sites

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...