Guest Balder.. Startet 24.Februar.2020 Link til dette innlegget Startet 24.Februar.2020 Her ett bilde av en Rana 560 Cruiser jeg hadde, noen som har kjennskap til denne modellen å kan fortelle litt rundt den, har ikke klart å finne mer enn denne ene. Tok flere ganger kontakt med Rana båt for å få litt info, men som alltid uten å få svar...men skjønner jo nå hvorfor. Angret samme dag som den ble solgt, var penere enn ny da ny eier overtok. Sitér dette innlegget Link to post
-morten- Svart 24.Februar.2020 Link til dette innlegget Svart 24.Februar.2020 er den bygget etter 2014 så må den tilbakekalles! Sitér dette innlegget Båtgal og Hondafan: Askeladden,Honda Civic Sport, Honda TRX400,Honda CBR 600RR, Honda Kantklipper, Subaru xv Link to post
Guest Balder.. Svart 24.Februar.2020 Link til dette innlegget Svart 24.Februar.2020 Nei den er nok fra +/- år 2000. Sitér dette innlegget Link to post
ivar Svart 24.Februar.2020 Link til dette innlegget Svart 24.Februar.2020 Mistenkte først at det var gjenbruk av Rana 19 DC skroget - før jeg kom på at det var detaljer der som minte mer om en Bella jeg hadde. Og så kom jeg på at jeg hadde lest om at de foregående eierne av Rana hadde en kort periode med produksjon i Polen. Og da googlet jeg Galia - og der var det også en 560 Cruiser Sitér dette innlegget Lurøy / Svalbard. Båter: Gromling 15/60 Yamaha / Wesling 490 m/80 Yamaha / Yamarin 5940 m/ F115 Yamaha / Achilles LS4 (RIP) Aquaquick MS265 West Commando 270 m/ 4hk Yamaha Link to post
Cerberus Svart 24.Februar.2020 Link til dette innlegget Svart 24.Februar.2020 -morten- skrev for 6 timer siden: er den bygget etter 2014 så må den tilbakekalles! Eg antar du spøker Sitér dette innlegget Link to post
YngveKL Svart 24.Februar.2020 Link til dette innlegget Svart 24.Februar.2020 https://www.dinside.no/fritid/mangler-pa-alle-rana-batene/72172853 Sitér dette innlegget Link to post
ivar Svart 24.Februar.2020 Link til dette innlegget Svart 24.Februar.2020 foreslår at tilbakekallingsdebatten tas i de andre 2 trådene... Sitér dette innlegget Lurøy / Svalbard. Båter: Gromling 15/60 Yamaha / Wesling 490 m/80 Yamaha / Yamarin 5940 m/ F115 Yamaha / Achilles LS4 (RIP) Aquaquick MS265 West Commando 270 m/ 4hk Yamaha Link to post
Cerberus Svart 24.Februar.2020 Link til dette innlegget Svart 24.Februar.2020 Det er jo intet å diskutere. Bare morten som har glemt hodet sitt idag. Sitér dette innlegget Link to post
Guest Balder.. Svart 24.Februar.2020 Link til dette innlegget Svart 24.Februar.2020 ivar skrev for 3 timer siden: Mistenkte først at det var gjenbruk av Rana 19 DC skroget - før jeg kom på at det var detaljer der som minte mer om en Bella jeg hadde. Og så kom jeg på at jeg hadde lest om at de foregående eierne av Rana hadde en kort periode med produksjon i Polen. Og da googlet jeg Galia - og der var det også en 560 Cruiser Det var faktisk grunnen til att jeg kjøpte den Rana 560 Cruiser'n, var veldig lik den Galiaen jeg da hadde. Hadde en Galia 560 Cruiser som jeg brukte til dorgebåt i mange år, faktisk den båten av de jeg har hatt som jeg til dags dato likte best (hadde den hatt tak hadde den aldrig blitt solgt, knallgod båt !) Det var enkelte forskjeller, Rana 560'n hadde bla tykke glassruter å mer robust vindusramme enn Galia'n, hadde også tykkere skrog. Hadde begge en periode, men nå er begge solgt. Kjøpte da en Galia 670 med få timer, den ble ikke værende lenge, veldig god sjøbåt, men var tung som en tanks å passet overhodet ikke mitt bruk. Synes ett av de aller beste kjøp krone for krone på rimelig daycruiser er Galia 560/565....selv om mange ikke vil høre snakk om Galia...men det en fantastisk god båt, noe en båtforhandler som ikke forhandler Galia også sa til meg..."det er ikke mange som slår Galia på sjøegenskaper" Her bilde av min gode gamle Galia 560 Cruiser. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.