Guest Avmønstret# Startet 7.Mars.2020 Link til dette innlegget Startet 7.Mars.2020 Sitér dette innlegget Link to post
Honduras Svart 7.Mars.2020 Link til dette innlegget Svart 7.Mars.2020 Kan bekrefte at det er Skjærhalden ? været ligner på det jeg har 2-3 mil unna ? Hvis du må ha mer info om båtene som ligger der, må noen lokale hive seg på. Sitér dette innlegget * Prosjekt Glen-L Squirt * Prosjekt Lagringsstativ påhengsmotor * Prosjekt 4 fot vugge Link to post
Komodo Svart 7.Mars.2020 Link til dette innlegget Svart 7.Mars.2020 Ser riktig ut det. Hvorfor spør du? Kjører antagelig forbi der etterpå hvis det er noe Sitér dette innlegget Draco 20 blir jolle Skroggjennomføringer og materialkvalitet DIY Badeplattform DIY Anker i syrefast Link to post
AlfArie Svart 7.Mars.2020 Link til dette innlegget Svart 7.Mars.2020 Før var det dato/tid oppe i venstre hjørne. Tydelig vis kuttet ut etter rep.. Slik der er nå er det ikke mulig å se om bildet "henger". Sitér dette innlegget Link to post
Guest Avmønstret# Svart 7.Mars.2020 Link til dette innlegget Svart 7.Mars.2020 AlfArie skrev for 4 timer siden: Før var det dato/tid oppe i venstre hjørne. Tydelig vis kuttet ut etter rep.. Slik der er nå er det ikke mulig å se om bildet "henger". Yepp. Måtte ha en bekreftelse på at de faktisk er tilbake. Komodo skrev for 6 timer siden: Ser riktig ut det. Hvorfor spør du? Kjører antagelig forbi der etterpå hvis det er noe Ja, nei.. bare mitt favoritt "Hvaler/Østfold" kamera. Lys om natta, ser land og sjø utover så en kan se vind og sikt, snø på land og evt båter osv. Ser det ok ut der er det ok på egen båtplass. Sitér dette innlegget Link to post
tobixen Svart 10.Mars.2020 Link til dette innlegget Svart 10.Mars.2020 Bildelinken i første innlegg er dynamisk, så bildet viser faktisk Skjærhalden på det tidspunktet tråden blir lest, ikke det tidspunktet tråden ble opprettet - og når jeg åpnet tråden nå, så kom det med dato og klokkeslett på bildet i øverste venstre hjørne. Noen som har klaget på at tidsstemplingen var fjernet? :-) Sitér dette innlegget Wherever I lay my anchor, that's my home - https://solveig.oslo.no/ Link to post
Guest Avmønstret# Svart 10.Mars.2020 Link til dette innlegget Svart 10.Mars.2020 Ja det ble påpekt :-) Sist jeg kikka var det en gubbe som lufta bikkja si som pissa på et hjørne nedpå brygga der. ;-) Ikke så lett å se på båtene om noe har endret seg. Tror alle båtene lå der sist også. Er kanskje ikke avgift nå? Sitér dette innlegget Link to post
AlfArie Svart 12.Mars.2020 Link til dette innlegget Svart 12.Mars.2020 Er dato og klokkeslett oppe i venstre hjørne, som før. Sitér dette innlegget Link to post
Guest Avmønstret# Svart 12.Mars.2020 Link til dette innlegget Svart 12.Mars.2020 Var ikke det i starten når de hatte byttet kamera ;-) Sitér dette innlegget Link to post
Lars H. Svart 12.Mars.2020 Link til dette innlegget Svart 12.Mars.2020 Hva er problemet, og årsak til videre spekulasjoner? Nå tas det et nytt høydefinisjonsbilde stadig vekk som en kan se på når en ønsker? Adressen til siste bilde er her. Sitér dette innlegget Lars H. Helgesen, "Kapteinen" på Trudelutt (Saga27) med hjemmehavn i Son, Oslofjorden Nettsteder jeg drifter: trudelutt.com oljepionerene.no Skipshunden vår Som Paschuan i Soten sa på 1920-tallet: Ja, inte är jag mätt, men törstig är jag. Link to post
tobixen Svart 15.Mars.2020 Link til dette innlegget Svart 15.Mars.2020 On 3/10/2020 at 4:38 PM, Geir Kåre S said: Ikke så lett å se på båtene om noe har endret seg. Tror alle båtene lå der sist også. Er kanskje ikke avgift nå? Mange båthavner har vel spesialtilbud for overvintrende gjester og lokalbeboere vinterstid, skulle forbause meg om ikke Skjærhalden også har det. Gjesteavgift må vel ellers betales året rundt, noen gjestehavner har rabatt vinterstid. Mange sniker og unnlater å betale gjestehavnsavgift. Det er vel generelt mindre kontroll av slikt vinterstid, og det er vel også mange som ikke ønsker å betale full avgift for å legge seg til ei helt øde brygge. For egen hjemmehavn har jeg et lite script som hvert minutt henter et bilde fra webcameraet, klipper ut den fliken av bildet hvor jeg har båtplass og lagrer dette. Nå ligger det to bilder i tråden som begge viser "nutid" og ett bilde som viser situasjonen på et fastlagt tidspunkt. Jeg kan jo tydelig se hvilke båter som fortsatt ligger der og hvilke som ikke ligger der. Man må tenke litt personvern også ... Sitér dette innlegget Wherever I lay my anchor, that's my home - https://solveig.oslo.no/ Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.