Jump to content

Hvor går ferden 23. - 25. september?


Astor

Recommended Posts

Hvordan var det å ligge her ? Jeg har vært på Ramvikholmen en gang og da la merke til at bølgene fra danskebåtene tok litt på de ytterste plassene. (D.v.s. der du ligger og på plassene bak deg) Merket dere noe til det ?

Gerhard

<{POST_SNAPBACK}>

Det er ikke noe problem å ligge der vi lå. Dønningene etter skipstrafikken blir bra dempet av holmen Vealøs som ligger akkurat i veien for bølgene. Har også ligget helt på enden av brygga en gang, og det gikk fint det også. Ellers er det nok sikkert bedre å ligge der cleo beskriver, helt oppe i hjørnet mot dassen. Men jeg er så makelig anlagt at jeg gidder ikke styre med anker og ekstra tau når det er ledig plass longside ved brygga. Det eneste er at det går ikke å ligge lenger inn enn der vi ligger nå på bildet. Det stikker ut for mye fjell under brygga lenger inn.

Det er nok verre når nordavinden kommer inn der på morrakvisten. (og det gjør den altfor ofte når vi er der ute :headbang: ) Det skal ikke så mye til før det blir litt urolig der, og når bølgene slår inn under brygga blir det et sabla leven. Det er noen rør elns som er tredd utenpå støttene til brygga som begynner å bevege seg, og de lager så mye bråk at da får ihvertfall ikke jeg sove mer. Da er det bare å starte opp og flytte seg til Ertsvika, der er det stille og bra da.

Link to post
Share on other sites

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...