blue moon Startet 25.Mars.2020 Del på Facebook Startet 25.Mars.2020 Jeg har laget meg ny gummipakning til septiken, originalt er disse sauset inn med noe klistrete middel. Er dette et must for å unngå lukt? Pakningen jeg laget er 3mm tykk, vil tro jeg får klemt den litt sammen slik at lukt ikke vil sive ut? Jeg har en tube pakningsilikon fra BT som evt. kan brukes. Erfaringer? Sitér dette innlegget 09 Sealine F37 - VP D4 260 Link to post
SoBo Svart 26.Mars.2020 Del på Facebook Svart 26.Mars.2020 Denne da: Paknings klister Sitér dette innlegget Stell og oppgradering av en gammel dame (Princess Riviera) Link to post
blue moon Svart 26.Mars.2020 Emnestarter Del på Facebook Svart 26.Mars.2020 Takk for svar, ja den ligner jo på det som tidligere er brukt. Skikkelig kliss, da konkluderer jeg med at det beste er å smøre på noe for å eliminere sjansen for lukt og lekkasje! Sitér dette innlegget 09 Sealine F37 - VP D4 260 Link to post
index Svart 26.Mars.2020 Del på Facebook Svart 26.Mars.2020 Det går jo an å prøve uten først. Og så heller rengjøre og påføre om det blir lukt. Det er jo ikke akkurat trykk i tanken, så det kan godt være at kun gummi er godt nok. Sitér dette innlegget "First they ignore you, then they ridicule you, then they fight you, then you win." - Mahatma Gandhi Link to post
Scand Baltic Svart 28.Mars.2020 Del på Facebook Svart 28.Mars.2020 Har akkurat laget ny septiktank. Pakningen er 3 mm. gummi av en eller annen kvalitet. Foreløpig har jeg ikke merket noe lukt men så er lokket 3 mm. plate og godt med boltfester. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.