Børstemark Svart 31.Juli.2022 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 31.Juli.2022 Hei! Oppsettet på solcellepanelet som jeg postet bilde av fungerer veldig bra. Det er slik jeg setter opp i hjemhavn, og når vi er i uthavn så legger jeg det oppe på kalesjen. Jeg bruker ikke 12volt uttak for å koble det til, men krokodille klemmer rett på batteriet. I innlegget over hvor jeg skriver det var 12,7volt så ar det hvile spenning. Batteriene holder fint : ) Sitér dette innlegget Link to post
frankive Svart 3.August.2022 Link til dette innlegget Svart 3.August.2022 Topp! Jeg skulle dog ha hatt en liten plugg jeg kunne puttet solcellepanelet i uten å måtte batteriklemmer (batteriene ligger i motorrommet). jeg får lete litt videre :) Sitér dette innlegget Link to post
Grand Banks jr Svart 3.August.2022 Link til dette innlegget Svart 3.August.2022 Det finnes flere løsninger for det. Slik feks https://www.maritim.no/dekkskontakt-forkrommet Sitér dette innlegget Fiskebåten: Shetland 498 - min 16" "speed sjark" - 60 HK Evinrude VRO (deaktivert VRO) Turbåten: Neptim 8000, VP TMD40A TAMD41B Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.