Michael Santos Startet 6.April.2020 Del på Facebook Startet 6.April.2020 Hei Har noen tips til rute man bør velge fra Oslo til Kristiansand? Vi skal seile/kjøre på motor med en Bavaria 32 cruiser - seilbåt. Foretrekker vel egentlig innaskjærs. Noe spesielt vi skal være opps på? Vi dra i dag, setter pris på hurtig svar:-) Michael Sitér dette innlegget Link to post
TrikkerN Lønning Svart 6.April.2020 Del på Facebook Svart 6.April.2020 Hvor lang tid har dere? Hvor dypt stikker dere og hvor høyt? Sitér dette innlegget Link to post
Guest Sverrejo Svart 6.April.2020 Del på Facebook Svart 6.April.2020 Vi var ukjent på strekningen. Starta autorouting på Garmin og fulgte ruta. Helt problemfritt og fin tur. Men autorouting fører deg godt klar av land, vi valgte å følge kartet i tillegg til autorouting og gå litt nærmere land. Om du ønsker mer opplevelse av kystdelikatessene så må du gå innaskjærs. Sitér dette innlegget Link to post
Code0 Svart 6.April.2020 Del på Facebook Svart 6.April.2020 Værmeldingen ser jo bra ut. Ikke kuling. Kan bli lite vind og motvind. Så da er det vel bare å sette av gårde, følge med på kartet og gå til land / havn når dere er fornøyd med dagens etappe. Turen kan gjøres på et langt strekk eller en uke eller to, vi vet jo ikke mer om turen din. Sitér dette innlegget Link to post
-morten- Svart 7.April.2020 Del på Facebook Svart 7.April.2020 For min del er autoruting og kopiering av andres ruter helt uforståelig! Skjønner at tips kan være fint altså! For meg er ruteplanlegging og planlegging av seilas veldig spennende og givende. har drevet med det siden jeg var guttongen! Å kjenne sin egen rute og valg er også viktig når uforutsette ting skjer. Alternativer bør og i høyeste grad vurderes! alt kan endre seg på sjøen på et blunk!, Spessielt spennende er det å lage ruter på ukjente og utfordrende farvann! men det er nå meg da som har vokst opp med kart blyant passer og paralellforskyver! Sitér dette innlegget Båtgal og Hondafan: Askeladden,Honda Civic Sport, Honda TRX400,Honda CBR 600RR, Honda Kantklipper, Subaru xv Link to post
Lanber Svart 8.April.2020 Del på Facebook Svart 8.April.2020 (redigert) Fra Oslo, vel litt ut fra land er det medstrøm merkbart. Men er det motvind er det jo utrivelig. Følg plotteren og gå kysten. Redigert 8.April.2020 av Lanber (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.