Jump to content

Båtforsikring

Geir Øistein

Recommended Posts

Hei dere!

De fleste kjenner vel til bråket/skilsmissen mellom KNBF og Fender Marine. Vi er nå blitt anbefalt å bytte til Tryg forsikring, og jeg fikk også tilsendt et tilbud fra dem. Jeg kan ikke se at tilbudet var noe bedre enn det jeg har hos Fender Marine. Prisen var også lik. I tillegg har jeg lest flere steder at båtfolk har vært plaget ang skadeoppgjør hos Tryg. Da jeg var forsikret hos Norwegian Brooker var båt og motor forsikret for forsikringssummen i 12 år, uten alders fradrag for båt og motor (Utenbords 300 HK). Jeg mener jeg har samme avtale Fender Marine, selv om Tryg mener dette ikke kan være tilfelle.

Kjøpte båt og motor i 2014, men har kun kjørt ca. 300t. Alt er strøket! Jeg er derfor ikke interessert i å bli avspist med 5 eller 10% i verditap pr. år.

Noen som har forslag til et seriøst forsikringsselskap som man kan stole på? Er langt mer opptatt av hva jeg får dekket ved et eventuelt uhell enn prisen på forsikringen!

MVH

Geir Øistein

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...