Øyboer46 Startet 14.April.2020 Del på Facebook Startet 14.April.2020 Hei jeg kjøpte en gammel tresjekte for noen år siden. Jeg har i senere tid funnet ut av det er en Lunderød sjekte. Jeg ønsker å finne litt mer info om båten min å håpet noen her kunne hjelpe med det. Det sto en sabb i den når jeg kjøpte den. Sabben var fra 1973 og det så ut som den var montert når den ble bygd (men vet ikke).jeg har byttet ut denne motoren å satt inn en marna nå. Den er 19 fot. Legger ved en video fra når jeg byttet motor i fjord takk for svar Sitér dette innlegget Link to post
Taskeladden Svart 14.April.2020 Del på Facebook Svart 14.April.2020 Nydelig båt! Artig film, mye flott jobb i denne båten. Ta godt vare på den :) Sitér dette innlegget A jack of all trades is a master of none, but oftentimes better than a master of one Link to post
Øyboer46 Svart 14.April.2020 Emnestarter Del på Facebook Svart 14.April.2020 tusen takk Den blir muligens å se på finn i sommer da jeg vurderer annen båt selv om det har blitt lagt igjen mange timer i den Sitér dette innlegget Link to post
Ynwa1972 Svart 14.Juni.2020 Del på Facebook Svart 14.Juni.2020 Vurderer du fremdeles å selge båten? Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.