AluCab32Ft Startet 17.April.2020 Del på Facebook Startet 17.April.2020 Ønsker å høre erfaringer ang. disse drevene. Sitér dette innlegget Link to post
SveinHa Svart 17.April.2020 Del på Facebook Svart 17.April.2020 Ingen erfaring men jeg hadde et båtprosjekt på gang for en del år siden der jeg tenkte EcoDrive kunne brukes men det hele rant ut i sanden... Iflg reklamen så gir det samme fart og økonomi som andre overflatedrev men vesentlig bedre manøvrering i lavere hastigheter. Ser der dukker opp en og annen båt på Finn med EcoDrive men der er langt mellom de... Mener det var et firma som het Motormarine som var formandler/produsent. Sitér dette innlegget Mine kjøretøy pr i dag: "NittiNitti": -90 Land Rover 90, "Bimbo": -93 BMW R1100RS, "Helmut": -08 Knaus Sunliner 808 Grunnet intensiv sensur og shadowbanning har jeg forlatt Fakebook, Insta og Twitter for godt, dere finner meg på https://mewe.com/i/sveinhauge og Telegram If we grew our own food, we wouldn't waste a third of it as we do today. If we made our own tables and chairs, we wouldn't throw them out the moment we changed the interior decor. If we had to clean our own drinking water, we probably wouldn't contaminate it. Mark Boyle. Link to post
Bårdp Svart 17.April.2020 Del på Facebook Svart 17.April.2020 Er vel slike som står på en del båter fra Kloster. Hvordan de virker vet jeg ikke men ser at en oppnår vesentlig mindre toppfart med disse en det en gjør med tilsvarende motor og DPH drev. Sitér dette innlegget Link to post
AluCab32Ft Svart 17.April.2020 Emnestarter Del på Facebook Svart 17.April.2020 Hvilken båter fra kloster er det du tenker på? Fant en testbåt fra Kloster men dette er ikke noe overflatepropell drev.(se bilde) Sitér dette innlegget Link to post
alfaalfa Svart 17.April.2020 Del på Facebook Svart 17.April.2020 En-rak-aksel-med-utsparing-i-skroget-drev . Men du kan ha motoren lenger bak, og du får mye morro med behov for trimflaps som du ser langs hele akterspeilet. Der den ytre delen kan endre vinkel. Mao en båt litt i ubalanse. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.