abbor Svart 6.Juni.2020 Link til dette innlegget Svart 6.Juni.2020 For at tidevannsfunskjonen i Navionics kartet skal virke må dato være riktig. Hvis din Gen2 Touch har GPS chip med problemer må du ha v6.0 fra 2019 for at denne skal fungere. Om dette eventuellt er et problem eller ikke for deg vet jeg selvsagt ikke. Sitér dette innlegget Link to post
Komodo Svart 6.Juni.2020 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 6.Juni.2020 Ok, skjønner. Tidevannsfunksjonen er ikke det viktigste. Den har jeg vel strengt tatt aldri brukt, selv om jeg kanskje burde lære meg å ha nytte av den. Men dersom structurescan ikke fungerer med versjon 6.0 så hjelper det i alle fall lite å ha tidevannsfunksjonen, det er et dårlig bytte. Fikk heller ikke til å kalibrere kompasset på AP med 6.0. Om det har noe med software å gjøre vet jeg ikke. Kjørte i ring i ca 15-20 minutter uten at den tok kalibreringen. Sitér dette innlegget Draco 20 blir jolle Skroggjennomføringer og materialkvalitet DIY Badeplattform DIY Anker i syrefast Link to post
zipp Svart 6.Juni.2020 Link til dette innlegget Svart 6.Juni.2020 abbor skrev 33 minutter siden: For at tidevannsfunskjonen i Navionics kartet skal virke må dato være riktig. Hvis din Gen2 Touch har GPS chip med problemer må du ha v6.0 fra 2019 for at denne skal fungere. Om dette eventuellt er et problem eller ikke for deg vet jeg selvsagt ikke. Hei Oppdatering av dato problem var egen patch om jeg ikke husker feil Sitér dette innlegget Link to post
abbor Svart 6.Juni.2020 Link til dette innlegget Svart 6.Juni.2020 De brukte utrykket v6.0 med GPS patch, men det er en komplett software på 141MB https://downloads.lowrance.com/software/index.html?r=1888 Sitér dette innlegget Link to post
zipp Svart 6.Juni.2020 Link til dette innlegget Svart 6.Juni.2020 Hei Tror jeg fikk bare dato patchen på egen fil når jeg meldte feilen Sitér dette innlegget Link to post
Komodo Svart 7.Juni.2020 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 7.Juni.2020 abbor skrev for 20 timer siden: De brukte utrykket v6.0 med GPS patch, men det er en komplett software på 141MB https://downloads.lowrance.com/software/index.html?r=1888 Hei Abbor! Det er den softwaren jeg har installert. Basert på mine problemer med å få dette til å fungere, hva mener du er løsningen? Sitér dette innlegget Draco 20 blir jolle Skroggjennomføringer og materialkvalitet DIY Badeplattform DIY Anker i syrefast Link to post
abbor Svart 7.Juni.2020 Link til dette innlegget Svart 7.Juni.2020 Kjøpe HDS Live Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.