Jump to content

Epoksybelegg over betong?


Karlsenkystfiske

Recommended Posts

Har et lasterom med betong som begynner å se stygt ut. Mangle en del småbiter her og der, malingen har sluppet taket mange plasser. Fisken er normalt sett i containere, men det hender jo at en og annen faller ut og imellom, skulle derfor hatt glatte og rene overflater der nede. Tenkte at istede for å spakle og male, hvorfor ikke forsøke å legge et lag med epoxy all over? Pris blir kanskje et motargument, men det er bare snakk om 2x3 meter. Noen av dere som har erfaring med å legge epoksy på gulv eller dørk? Er det verdt arbeidet? Er det noen produkter som er bedre enn andre? 

Link to post
Share on other sites

Nils skrev On 10.5.2020 at 11.37:

Epoxy på golv går fint. Pass på to ting: bland med drill for å sikra god herding. Strø litt sand i den våte epoxyen som sklisikring.

Har bestilt meg en malingsblander med aksling. Sand tror jeg utgår, da jeg skal ha fiskecontainere i rommet, og ønsker at dem skal gli lettest mulig frem til lukeåpningen :)

Link to post
Share on other sites

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...