Jump to content

Epoksybelegg over betong?

Karlsenkystfiske

Recommended Posts

Har et lasterom med betong som begynner å se stygt ut. Mangle en del småbiter her og der, malingen har sluppet taket mange plasser. Fisken er normalt sett i containere, men det hender jo at en og annen faller ut og imellom, skulle derfor hatt glatte og rene overflater der nede. Tenkte at istede for å spakle og male, hvorfor ikke forsøke å legge et lag med epoxy all over? Pris blir kanskje et motargument, men det er bare snakk om 2x3 meter. Noen av dere som har erfaring med å legge epoksy på gulv eller dørk? Er det verdt arbeidet? Er det noen produkter som er bedre enn andre? 

Nils skrev On 10.5.2020 at 11.37:

Epoxy på golv går fint. Pass på to ting: bland med drill for å sikra god herding. Strø litt sand i den våte epoxyen som sklisikring.

Har bestilt meg en malingsblander med aksling. Sand tror jeg utgår, da jeg skal ha fiskecontainere i rommet, og ønsker at dem skal gli lettest mulig frem til lukeåpningen :)

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...