Pelagia Startet 10.Mai.2020 Del på Facebook Startet 10.Mai.2020 (redigert) Er det noen som utfra bildene kan tipse om årsaken til oljelekkasjen her og hva som bør gjøres? Motoren er en VP D1-30 fra 2006 med ca 1000timer. Båten er kjøpt i fjor høst og jeg har utført normal vinterservice, bla byttet olje, oljefilter, skiftet impeller. Har nok toppet vell med olje. De få turene jeg hadde i fjor var uten noe svetting eller oljelekkasje. Og i flg selger har det ikke vært et problem. I år har jeg hatt en lang tur i ca 3,5 time for motor med moderat høy fart. Og en liten tur på 30min. Fant liten vannlekkasje rundt impellerlokk som jeg skulle utbedre og i den forbindelse finner jeg også denne lille oljelekkasje som jeg blir bekymret for. Noen som kjenner seg igjen her ? Redigert 10.Mai.2020 av Ricspole (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Vindøyet Svart 11.Mai.2020 Del på Facebook Svart 11.Mai.2020 Mener du har fått god forklaring på innlegget ditt på Facebook. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.