Chilli Solbris Svart 19.Mars.2021 Link til dette innlegget Svart 19.Mars.2021 kdtran skrev for 3 timer siden: Ble bra dette her ? Litt mer lakk på interiøret og bytte av en lekk sjøvannspumpe på babord maskin så er vi klare for nok en sesong. FF Perfekt!??? Det eneste vi må få til etter hvert er å fylle båten med Simrad!???? Mvh Chilli Solbris Båtlivet gir meg de største gleder! Og de største sorger!😂 Trenger du noe? www.solbrismaritime.no Link to post
kdtran Svart 19.Mars.2021 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 19.Mars.2021 Solbris II skrev for 1 time siden: Perfekt!??? Det eneste vi må få til etter hvert er å fylle båten med Simrad!???? Hehe. Har en NSS7 Evo2 på fly ( satt sammen av 3 defekte jeg hadde liggende) Sykt gode plottere mtp funksjonalitet og radarbilde, men ikke imponert av teknisk kvalitet og pris. Alt for høy feilfrekvens, i hvert fall på 7 tommeren basert på min erfaring fra de som var laget i perioden 2016-2018. Link to post
Chilli Solbris Svart 20.Mars.2021 Link til dette innlegget Svart 20.Mars.2021 kdtran skrev for 8 timer siden: Hehe. Har en NSS7 Evo2 på fly ( satt sammen av 3 defekte jeg hadde liggende) Sykt gode plottere mtp funksjonalitet og radarbilde, men ikke imponert av teknisk kvalitet og pris. Alt for høy feilfrekvens, i hvert fall på 7 tommeren basert på min erfaring fra de som var laget i perioden 2016-2018. Det har du nok rett i. Men jeg tror det er bedre på evo3s. Men pris på plottere er latterlig uansett merke synes jeg??? Mvh Chilli Solbris Båtlivet gir meg de største gleder! Og de største sorger!😂 Trenger du noe? www.solbrismaritime.no Link to post
kdtran Svart 31.Mars.2021 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 31.Mars.2021 (redigert) Vinterpresenning tatt av og båten vasket innvendig og utvendig. Nå kan sesongen begynne ?God påske! Redigert 31.Mars.2021 av kdtran (see edit history) Link to post
Chilli Solbris Svart 1.April.2021 Link til dette innlegget Svart 1.April.2021 kdtran skrev for 4 timer siden: Vinterpresenning tatt av og båten vasket innvendig og utvendig. Nå kan sesongen begynne ?God påske! God påske! Ser jo helt nydelig ut!?????? Mvh Chilli Solbris Båtlivet gir meg de største gleder! Og de største sorger!😂 Trenger du noe? www.solbrismaritime.no Link to post
Fyrlykten Svart 19.April.2022 Link til dette innlegget Svart 19.April.2022 Vet Dere har hatt mange arbeidstimer for å få prinsessen til å bli så fin som den er nå, og for et resultat. Gratulerer med en utrolig flott båt, her er det bare å bøye seg i slipestøvet ? "First they ignore you, then they ridicule you, then they fight you, then you win." - Mahatma Gandhi Link to post
Recommended Posts
Du må være innlogget for å kunne svare.
Logg inn med eksisterende, eller opprett ny, konto.
Opprett ny konto
Gratis og helt uforpliktende
Klikk her for å opprette konto.Logg inn
Logg inn dersom du har konto
Logg inn