sroraas Startet 27.Mai.2020 Del på Facebook Startet 27.Mai.2020 Joda, Googlet og Googlet. Finner ingen nettsider med utleie, og forumtråder er 8-12 år gamle. Skal frakte en Albin Cirrus 26 fra Oslo til Trondheim på henger om ca en mnd. Skulle så gjerne hatt tak i en med seilbåthenger som er åpen for noen dagers utleie i slutten av juni/ starten av juli. Eller kanskje enda bedre. Et selskap. Funnet dem til salgs, men de ville ikke leie ut. Men det betyr jo at de finnes der ute. Og etter ti år med førerkort har jeg fortsatt tilgode å passere en seilbåtfrakt. Så det betyr at de bør være til disposisjon. Vil bare ha svar på noen kontaktanbefalinger, og ev triks hvis det skulle være noe. Skulle gjerne tatt vannveien. Det lar seg ikke gjøre. Båten skal kun en vei på asfalt, så trenger kun leie en kort periode. Håper på raske og konkrete svar. Takk. Hilsen smådesperat kar som har planlagt Helgelandseventyr i to år, og valgt en retningsendring av planene i siste liten. Sitér dette innlegget Link to post
Kallethekid Svart 27.Mai.2020 Del på Facebook Svart 27.Mai.2020 (redigert) Hei og velkommen til forumet. Tror du må ta denne på lastebåt eller lastebil. Som du sier er det ikke mange, om noen som leier ut seilbåthengere. Båten din er også for bred for å kunne trekkes på en «vanlig hengere» med påløpsbrems. Maks bredde er 255 cm. Redigert 27.Mai.2020 av Kallethekid (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Bertramsen Svart 27.Mai.2020 Del på Facebook Svart 27.Mai.2020 jeg har leid henger til 26 fots seilbåt hos Nesbru Trailerservice en gang for mange år siden. Sitér dette innlegget Link to post
Ask Svart 28.Mai.2020 Del på Facebook Svart 28.Mai.2020 Hei Det er ikkje det du spør om, men dersom båten din ligg på sjøen, eller er lett å sjøsetja, er det truleg rimelegar og enklare, å senda båten med Ulvan rederi. Det er kontaktskjema på heimesida deira, og du får raskt svar. Eg trur òg at det er mindre risiko for skade, og ein slutt på seglferien før den har byrja. Lykke til, og fortel oss gjerne kva transport du endar med. Ask Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.