Pequod Svart 18.Juni.2020 Link til dette innlegget Svart 18.Juni.2020 (redigert) Fikk epost fra MT support i dag om at appen On Course virker igjen. Gjorde en kort test og kom opp på MTs nettsider veldig raskt. Så får vi se om den er like ustabil som før eller om den har blitt bedre. Har jo brukt Boat Beacon de siste gangene og den har jo fungert prikkfritt, men det er et par ting som irriterer meg. Den mangler et par funksjoner som On Course har, men det som jeg ikke liker er at den for det første bruker mye strøm når der koblet til. Du har et valg der du kan velge "Kun når appen er i bruk", men hvis jeg prøver å starte appen med det valget, så virker den ikke. Da er det veldig lett å glemme å slå den av etter bruk... Redigert 18.Juni.2020 av Pequod (see edit history) Sitér dette innlegget Båtblogg: Fra landkrabbe til sjøulk... Link to post
MajorAndy Svart 18.Juni.2020 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 18.Juni.2020 Tak for info - jeg vil forsøge selv mår jeg kan, så! Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.