Norumno Startet 1.Juni.2020 Del på Facebook Startet 1.Juni.2020 Hei, jeg har kjøpt en sunwind 14 med styresnekke av ukjent fabrikat. Senterbolten som skal holde rattet er borte, M8 maskinskrue blir for smått og M10 blir for stort, ser også ut som om gjengene er for grove på boltene jeg har prøvd. Har noen forslag til hva annet som kan passe, er rimelig grønn på både bolter og båt. mvh morten Kommentar fra moderator: Tittel redigert, var "Senterbolt ratt". Alle må vennligst lese reglene for titler før man poster. Utdrag: Av hensyn til brukervennligheten er det viktig at titlene beskriver emnet på en best mulig måte, den kan inneholde inntil 100 tegn. Skriv tittelen slik du ville formulert deg om du henvendte deg muntlig til en båtkyndig bekjent. Om det er relevant skal emnetittelen inneholde både produktnavn og beskrivelse av hva saken gjelder Kommentar fra moderator: Båten heter Sunwin Sitér dette innlegget Link to post
Faxen Svart 1.Juni.2020 Del på Facebook Svart 1.Juni.2020 Jeg gjetter på tomme mål. Sitér dette innlegget Fairline Mirage 29 er solgt. Link to post
Komodo Svart 1.Juni.2020 Del på Facebook Svart 1.Juni.2020 Det er nok en 3/8" UNF. Den måler ca 9,5mm utvendig, og har finere gjenger enn vanlige M10 grovgjenger (metrisk). Sitér dette innlegget Draco 20 blir jolle Skroggjennomføringer og materialkvalitet DIY Badeplattform DIY Anker i syrefast Link to post
Norumno Svart 2.Juni.2020 Emnestarter Del på Facebook Svart 2.Juni.2020 Mysteriet vokser, har prøvd med 3/8 unf og det passet heller ikke. Nekter å bytte styresnekke pga en bolt. Andre kreative forslag taes imot med takk Sitér dette innlegget Link to post
Norumno Svart 5.Juni.2020 Emnestarter Del på Facebook Svart 5.Juni.2020 Enden på visa ble en runde med gjengetapp så nå passer en m12 bolt Sitér dette innlegget Link to post
Hrdu Svart 16.Juli.2021 Del på Facebook Svart 16.Juli.2021 Norumno skrev On 5.6.2020 at 9.58: Enden på visa ble en runde med gjengetapp så nå passer en m12 bolt Hei du, hehe jeg har samme problem nå xD fant til slutt en mutter som passet etter 1 times leting mellom hundrevis av muttere Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.