Napoli Startet 2.Juni.2020 Del på Facebook Startet 2.Juni.2020 Jeg har fått fingrene i en reman Mercruiser 383 stroker mpi, med bravo 3 drev. Og vil bytte maskinen som er i Nimbusen. Dette er en VP 5,7 gsi 1997 modell. Å bytte maskinen/drevet har jeg i og for seg grei kontroll på (usikker på hullet bak, men det løses vel med adapter plate?). Det jeg ikke har kontroll på er ledningsnett og instrumenter. Den nye maskinen kommer med ECM 555, og skal vel da ha smartcraft instrumenter (tror jeg). Kan jeg kjøpe helt vanlige 10-pin instrumenter å koble til her? Og må i så fall hele ledningsnettet byttes? Hva er smarteste fremgangsmåte for det som er fra motor og forover? Noen andre tips - når jeg først har motor ute av båten? Sitér dette innlegget Ibiza 19 Sport Selva F100 // Musling 430 Yamaha 60//GH 11 Deluxe Mercury Viking EFI 10(20)//Boston Whaler Supert Sport Limited 15 Yamaha F60 Link to post
Napoli Svart 3.Juni.2020 Emnestarter Del på Facebook Svart 3.Juni.2020 @DieselDahl og @adeneo - har dere noen tips her? :) Sitér dette innlegget Ibiza 19 Sport Selva F100 // Musling 430 Yamaha 60//GH 11 Deluxe Mercury Viking EFI 10(20)//Boston Whaler Supert Sport Limited 15 Yamaha F60 Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.