Jump to content

Baatplassen-treffet 2006 i Horten


Astor

Recommended Posts

Mannskapet i komiteen har allerede satt tankene mot 2006-treffet i Horten.

For uten undertegnede så er Jorg-1 og Bastard 30000 medlemmer av "gammel-komiteen).

Nytt medlem er rem. Velkommen ombord!! :flag::cheers:

 

Vi trenger ytterligere et medlem, bosatt rundt den indre delen av Oslofjorde. (lettvint å møtes)

 

Send meg et IM hvis noen føler kallet.

 

Jeg kontakter Camilla på Eiken ganske snart. Hun vet at neste treff blir helgen etter Færderseilasen.

Mye av grunnalget er lagt. Thor ordner været som vanlig. :lol:

 

Dere kan godt vente til nyåret med å melde dere på.

 

Hilsen treff-mannskapet. :cheers:

Redigert av Andreas (see edit history)


Medlem av KNBF og Totalmedlem NSSR. Husk lytteplikten K-16.
vimpel_entusiast_signatur.gif

Link to post
Share on other sites

Godt og se det går rette veien igjen, men føler nå igjen at jeg har dårlig tid med og få Bastarden ferdig :lol:

Men jeg gleder meg skikkelig.

 

Som nevnt i 2005 tråden så er jeg i gang med og anskaffe en rimelig stor baatplassen.no vimpel til og ha på brygga.

Eller kanskje Eiken bytter ut den norske vimpelen de har i flaggstanga den helgen :smiley: vi får se!

Godt og være i gang igjen ihvertfall

Link to post
Share on other sites

Vi har avtale med Camilla om treffhelg helga etter Færdern. Dato får dette vet vi ikke enda. Mulig seilfolket har prikket inn denne seilasen allerede? I så fall får vi datoen ganske snart.

Men først skal vi feire jul og nyttår! :flag:


Medlem av KNBF og Totalmedlem NSSR. Husk lytteplikten K-16.
vimpel_entusiast_signatur.gif

Link to post
Share on other sites

Hei Astor!

 

Har jo fulgt med hvor trivelig det ble på årets treff - og har siden lekt litt med tanken på å treffe tidspunktet til neste sommers ferietur per bil!

 

Har en onkel på Jeløya som jeg pleier å besøke, og som holder til med gård, båt og båthus nede i bukta som også delvis blir brukt som off.badeplass!

 

Det hadde da vært artig hvis jeg fikk tidspunktet til å klaffe med andre feriplaner for familien ellers - slik at jeg kunne få gleden av å treffe mange av de kjente signaturene her på baatplassen!

 

Dere er herved "advart" :wink::flag::seeya:

Link to post
Share on other sites

Da er vi som sagt igang med litt tanker og forberedelser om treffet 06 og med dette ønsker jeg gaver som kan brukes til utlodning.Fjorårets jubel vil ingen ende ta og vi hadde kjempepremier. Morro var det også.

 

Inntekten går jo direkte og uavkortet til drift av Baatplassen.no.

 

Skulle noen ha noe på lur og/eller kan skaffe ting.....send meg en IM så henter jeg i omegnen.

 

Ifjor var det hygieneartikler,eksklusivt termos/koppesett,radioer,t-shirts,lue,ryggsekker,redningsvester,verktøy m.m.

 

På forhånd takk!

 

Med vennlig hilsen

 

Jorg-1

Link to post
Share on other sites

Ifjor var det hygieneartikler,eksklusivt termos/koppesett,radioer,t-shirts,lue,ryggsekker,redningsvester,verktøy m.m.

<{POST_SNAPBACK}>

....som TineII stakk av med allt sammen, like blid :wink:

Fjord 26AC,  FjordDolphin 900, Princess 35, Fairline 43 Fly, HIghField 320, Ukjent 15´ med 9,9.

ad. planlegging:

"Selv den mest nitidige planlæggning, kan ei erstatte det reneste griseheld". StormP

"Alle kan ha en plan, inntil de får en knyttneve midt i trynet" Mike Tyson

Link to post
Share on other sites

Hvis det følger samme mønster så blir færdern i 2006 den 9.6.+ og Horten-treff dermed den 16.6.+

<{POST_SNAPBACK}>

Det stemmer Andreas. Dette er tydligvis en fast regel.

Jeg lette etter dette for et år siden, men fant det ikke. Jeg sendte derfor spørsmålet til KNS og fikk dette svaret:

Færdern går alltid 2. helgen i juni.

I 2005 blir dette 10.-12. juni.

 

MVH

Kongelig Norsk Seilforening

Trine Tjøm

Sports-/Aktivitetsleder

 

Gerhard

Link to post
Share on other sites

Slike emner som dette setter forhåpningene i sving og lengselen etter en ny sesong begynner å pirre. Er det ingen som vurderer å flytte treffet til et nytt sted.  Hvaler hadde vært perfekt? Kort vei fra Vestfold og Hvaler har mange fine steder i skjærgården.

<{POST_SNAPBACK}>

Eiken pensjonat er offisielt treffsted, det ble fastslått på siste treff.

Det er jo ikke noe i veien for at andre drar i gang treff på Hvaler selvfølgelig

Link to post
Share on other sites

Skjærhallen hadde vært ypperlig. Reservert 40 plasser feks? Flere medlemmer som bor i nærheten kunne bidra med litt organisering (Amorosa - Walter)? Her er det flere spisesteder og barer :drink: . Gjestehavnen er helt unik nå , med flotte brygger og en godt skjermet havn. Det hadde vært topp

Link to post
Share on other sites

Skjærhallen hadde vært ypperlig. Reservert 40 plasser feks? Flere medlemmer som bor i nærheten  kunne bidra med litt organisering (Amorosa - Walter)? Her er det flere spisesteder og barer :drink: . Gjestehavnen er helt unik nå , med flotte brygger og en godt skjermet havn. Det hadde vært topp

<{POST_SNAPBACK}>

Så langt jeg vet bor det 3 medlemmer på selve Skjærhallen, og maaaaange i umiddelbar nærhet.

 

Takk for skryt av Gjestehavna. Vi er stolte av den.

Og det legges nå til rette for vinterhavn her hvis noen er interessert. Se i havneforum

Link to post
Share on other sites

Det er et fint tiltak å arrangere et treff på Hvaler også, men jeg synes at dere burde starte en egen tråd for dette . Det ble som Bastard skrev bestemt at neste års treff også skal være på Eiken i Horten og komiteen jobber utifra dette.La denne tråden omhandle Hortenstreffet.Vi gleder oss allerede til neste års treff og kan tenke oss å stille på flere treff dersom datoene stemmer. :cheers:

 

Mannskapet på Quantum

Tidligere båter: Skilsø 27 m/ Bukh 48 - Tristan 301 m/ VP MD 30 - Sandvik 25 m/ BMC 1500

 

Vårt prosjekt:

https://baatplassen.no/i/index.php?showtopic=8046

 

Hjemmeside:

www.GudrunogTrond.com

Link to post
Share on other sites

Er det ingen som vurderer å flytte treffet til et nytt sted.  Hvaler hadde vært perfekt? Kort vei fra Vestfold og Hvaler har mange fine steder i skjærgården.

<{POST_SNAPBACK}>

Vi har da allerede et fast treff på Skjærhalden! :cool: Havnefestivalen..

Sikkert bare noen som ikke har fått det med seg ennå. :wink:

Hmmmmm.....Merkelig egentlig det også.... :cheers: Etter de rapportene som har kommet derfra! :lol:

Link to post
Share on other sites

Kan da umulig skade å ha to treff i året? De som av en eller annen annen grunn ikke kan møte på det ene kan legge kursen til det andre, evt tredje? Ser ingen begrensning her annet enn vær og vind, dårlig fantasi og motortrøbbel! Møter opp der jeg kan!

Livet er herlig på solkysten!

Link to post
Share on other sites

Det er opp til dere lokalt å arrangere treff. Hvaler blir for langt unna de som kommer tøffende i 6 -7 knop fra Oslo-området.

 

Til dere som føler kallet for å lage et Hvaler-treff: - Finn en egnet dato og start forberedelsene!

Noen vil helt skkert sikte inn begge treffene. Hadde vært hyggelig å kunne legge kursen til Hvaler og møtt dere der nede.

 

Men som andre også har skrevet:

 

Lag en egen poll for dette tema og kall det Hvaler-treffet 2006.

 

Lykke til!

Fra oss i Hortenstreff-komiteeen. :flag::sailing::cheers:


Medlem av KNBF og Totalmedlem NSSR. Husk lytteplikten K-16.
vimpel_entusiast_signatur.gif

Link to post
Share on other sites

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...