Ronny Hagen Startet 9.Juni.2020 Del på Facebook Startet 9.Juni.2020 (redigert) Jeg har bestilt VesselView Mobile. Til min Motor. Har en Mercruiser 5.0MPI 2008 mod. Har ikke plass til kartplotter så derfor vil jeg sette en IPad foran mine smartcraft instrumenter. Kjører derfor med delt skjerm på IPad. Noen med erfaring med dette systemet? Trenger også en god app for navigasjon. Hva anbefaler dere? Skal bruke båten i Oslo fjorden VesselView Mobile kobler seg trådløst til motoren og gir unik informasjon og detaljer om Mercury-motoren*. https://www.mercurymarine.com/no/no/gauges-and-controls/gauges-displays/vesselview-mobile/ Redigert 9.Juni.2020 av Ronny Hagen (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
ballongmannen Svart 28.Juni.2020 Del på Facebook Svart 28.Juni.2020 Hei. Eg vurderer og kjøpe Vesselview mobile til min 04 4,3 MPI. Har du fått montert opp? Erfaringar? Sitér dette innlegget Link to post
Ronny Hagen Svart 29.Juni.2020 Emnestarter Del på Facebook Svart 29.Juni.2020 Jeg har fått montert og prøvd den. veldig enkel montering. Mye god informasjon. God drivstoff kontroll og service oversikt Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.