Stephan Startet 21.Juni.2020 Link til dette innlegget Startet 21.Juni.2020 Jeg hadde inne et spørsmål om dette og fikk en rekke svar, som jeg takker for. Jeg tolker de fleste svarene slik at det anses trygt å tilsette 20% parafin. Grunnen til at jeg vil gjøre dette, er at jeg har stående en god del gammel parafin jeg ikke blir kvitt på annen måte. Blir det best blandet i tanken om jeg først heller i parafinen (+ 0,5 - 1,0 prosent totaktsolje) og deretter dieselen? Hilsen til alle Stephan Sitér dette innlegget Link to post
Hakkannen Svart 22.Juni.2020 Link til dette innlegget Svart 22.Juni.2020 Fyller du på det minste volumet først (20% parafin med totaktsolje) og så det største volumet (80% diesel) etterpå bør oljene bli godt blandet ja. Slik gjør jeg i alle fall selv om jeg skal blande noe, minste volumet først og så resten etterpå. Sitér dette innlegget Link to post
Stephan Svart 22.Juni.2020 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 22.Juni.2020 Det lyder fornuftig. Stephan Sitér dette innlegget Link to post
Kanalkapteinen Svart 22.Juni.2020 Link til dette innlegget Svart 22.Juni.2020 Farfar kjørte sin 10hk Sabb diesel på rein parafin/fyringsolje i ti år etter at de gikk fra oljefyr til varmepumpe på huset Sitér dette innlegget Tråden om Livet med Windy 8600MC Tråden om Livet med Draco Summerwind 24 Det er vel, det er vel med min sjel. Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.