Dalton Startet 25.Juni.2020 Del på Facebook Startet 25.Juni.2020 Prøver å finne ut av hvilken olje giret på min SM616 skal ha. I papirene til båten er giret kalt reverser SMP-H. Sitér dette innlegget I am the Captain of this ship, and I have my wifes permission to say so... Kragerø 26 med Sole SM616 Link to post
Dalton Svart 26.Juni.2020 Emnestarter Del på Facebook Svart 26.Juni.2020 Siden det tydeligvis ikke er mye kunnskap om dette, ringte jeg til Bolga Maritim. Der traff jeg en eldre kar som hadde meget god kunnskap om disse motorene/gir. Så hvis det er noen flere som lurer på det samme, så skal SMP og SMI girene ha SAE30 olje. Samme som gressklipper-olje... og det var nettopp gressklipper-olje han anbefalte å kjøpe. Kassa tar ca. 0,7 liter. Sitér dette innlegget I am the Captain of this ship, and I have my wifes permission to say so... Kragerø 26 med Sole SM616 Link to post
Ingar Svart 26.Juni.2020 Del på Facebook Svart 26.Juni.2020 Mange takk for tilbakemelding. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.