Oddvar Olsen Startet 30.Juni.2020 Del på Facebook Startet 30.Juni.2020 Da har man fått nok et prosjekt til gards, det hele startet med at min bror hadde behov/lyst på en nyere 4 takter til sin Hansvik 18 fisk, etter lengere sondering av både finn og div kjøp og salg på fb kom vi over denne båten med en 50 hk Suzuki 4 takter med lavt timetall, brodern ville ha motoren, men hadde jo ikke behov for en båt til, da spant ideen med at eg kunne ta båten hvis det var et ok prosjekt og hans gamle yamaha 40 hk totakter. Yamaen behøver en god service så får den duge ei stund, er litt redd for at den blir i minste laget til en båt på ca 500kg. Eg vil prioritere å få båten i god stand før eg kjøper en annen motor, tenker må ha en 4 takter på rundt 70 hk etterhvert. skal prøve å være flink med å poste bilder og noen ord under veis med å få det til å bli en brukanes båt igjen, må starte med endel plastarbeid først, så får vi ta det derifra, bildene er fra da vi hentet den på Isnestoften (nær Alta). blir et spennende prosjekt, håper i grunnen å kunne få den såpass at eg kan bruke den litt i år allerede. Sitér dette innlegget Link to post
Kanalkapteinen Svart 30.Juni.2020 Del på Facebook Svart 30.Juni.2020 Bra prosjekt! Kjør på med bilder. Veldig fine båter dette! Sitér dette innlegget Tråden om Livet med Windy 8600MC Tråden om Livet med Draco Summerwind 24 Det er vel, det er vel med min sjel. Link to post
Oddvar Olsen Svart 16.Juli.2022 Emnestarter Del på Facebook Svart 16.Juli.2022 Da har man endelig fått gjort litt, ble fort endel sliping da alt av gammelt forsøk på reprasjon måtte fjernes. det var rester av fugeskum og div annet. Så har valgt å få det slipt rent og gjøre det skikkelig Sitér dette innlegget Link to post
Oddvar Olsen Svart 27.August.2022 Emnestarter Del på Facebook Svart 27.August.2022 Det skrider fremover, saaaaakte men sikkert, har fått en 90hk johnson v4 2000 mod,fritt og franko, behøver en grei service, har hatt den i gang men kjøling kødder litt. Båten skal bunnsmøres og klargjøres for en test på sjøen så snart motor er ok. Blir nok ikke de store oppgraderingene på selve båten i år Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.