Jump to content

bytte av Stern powr drev, passer 100 serie og 1000 serie om hverandre?

Ronny291

Recommended Posts

Hei.

Har en Halco 29 offshore med et stern powr 103 drev på. Har også et Stern powr 1000 drev som er i mye bedre stand. Kan dette byttes uten de store utfordringer, og er utveksling etc det samme??

utfordringen er at eg har 2 tiltsylindre og 1 styresylinder som er tørt helt bort, og de sitter dønn fast. Prisen pr stk er ca 11000 pr stk fra England.

Ronny291 skrev for 3 timer siden:

Hei.

Har en Halco 29 offshore med et stern powr 103 drev på. Har også et Stern powr 1000 drev som er i mye bedre stand. Kan dette byttes uten de store utfordringer, og er utveksling etc det samme??

utfordringen er at eg har 2 tiltsylindre og 1 styresylinder som er tørt helt bort, og de sitter dønn fast. Prisen pr stk er ca 11000 pr stk fra England.

Hei Ronny291. Gøy å se først og fremst at du skriver navnet på drevet riktig.. De fleste skriver power av en eller annen grunn. Jeg kan ikke gi deg svaret, men jeg kan kanskje hjelpe deg litt på vei. Nå er 1000 drevet større og mye mer robust. Her er en link til manualen til 1000 drevet. Her er det mål osv og da er du langt på vei. Når det gjelder tilltsylinder, så ville jeg ha satt inn en annonse på eks finn eller div forum på fb. Det er en del som har liggende litt av hvert serru. 

Du må være innlogget for å kunne svare.

Logg inn med eksisterende, eller opprett ny, konto.

Opprett ny konto

Gratis og helt uforpliktende

Klikk her for å opprette konto.

Logg inn

Logg inn dersom du har konto

Logg inn

• Create New...