roxdaddy Startet 2.Juli.2020 Del på Facebook Startet 2.Juli.2020 Jeg skal bygge ny trebrygge. Den skal delvis fundamenteres i gammel betongbrygge, pluss i berg. Jeg har boret hull til stolpesko som skal støpes fast. Hvilket produkt bør jeg bruke? Har brukt heydi rapid ekspansjonsmørtel før til lignende bruk, men aldri steder der punktene er utsatt for ubarmhjertig sjø. Bør jeg gå for et annet produkt? Sitér dette innlegget Link to post
Komodo Svart 2.Juli.2020 Del på Facebook Svart 2.Juli.2020 Jeg ville brukt gysemasse. Sitér dette innlegget Draco 20 blir jolle Skroggjennomføringer og materialkvalitet DIY Badeplattform DIY Anker i syrefast Link to post
Fantino Svart 2.Juli.2020 Del på Facebook Svart 2.Juli.2020 Brukte Hey’di (men ikke Rapidversjonen - den er litt for kjapp om du har mange hull). Var vel rundt 20 år siden. Ingen tegn til forvitring så den kan jeg trygt anbefale. Sitér dette innlegget Link to post
Potain Svart 2.Juli.2020 Del på Facebook Svart 2.Juli.2020 Hilti HIT tokomponent lim, fås hos Motek Sitér dette innlegget Link to post
Komodo Svart 2.Juli.2020 Del på Facebook Svart 2.Juli.2020 Potain skrev for 1 time siden: Hilti HIT tokomponent lim, fås hos Motek Tenker du på denne? https://www.motek.no/Festemidler/Anker/Kjemisk-anker-injeksjon/Kjemisk-anker-Hilti-HIT-RE-500-V3/p/43233?gclid=CjwKCAjwi_b3BRAGEiwAemPNU_hcYZA7kCjgVSM_tt17dz6ILpYXuit_6HQ109sJGebbyR50pOm1XRoCoFkQAvD_BwE I tilfelle det samme som jeg omtalte som gysemasse lenger opp. Her er en variant jeg har brukt, den var litt billigere: https://www.maxbo.no/forankringsmortel-fis-vw300t-fischer-vinterutgave-300-ml-p1917368?gclid=CjwKCAjwi_b3BRAGEiwAemPNU8_Dp0U71kHV1j8mEwv7akpGJxryP8n8T8SKG8Jex1iYikQhwDD_8hoCYo0QAvD_BwE&gclsrc=aw.ds Sitér dette innlegget Draco 20 blir jolle Skroggjennomføringer og materialkvalitet DIY Badeplattform DIY Anker i syrefast Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.