Jump to content

Transport / lagerkasser


Suzuki

Recommended Posts

Prisen er stiv, men varer "evig"... (har ikke greid å bruke opp noen slike...)

 

http://groveknutsen.no/index.php?cat=36164&id=108355

<{POST_SNAPBACK}>

Tiltredes.

Har noen sånne Zargeskasser.

Meget kjekk sak under båtpuss. Har de stående på henger med alt jeg trenger oppi, og tar med hele greia hjem om kvelden.

Store Norske Kullseilingskompani.

Link to post
Share on other sites

Prisen er stiv, men varer "evig"... (har ikke greid å bruke opp noen slike...)

 

http://groveknutsen.no/index.php?cat=36164&id=108355

<{POST_SNAPBACK}>

Jeg har klart å bruke opp noen få av disse i jobbsammenheng, men de er svært solide ja. Dessuten så er det lett å få tak i reservedeler som låser og håndtak til disse, så de lar seg stort sett reparere.

 

Hvis du synes prisen er litt drøy så finnes det kopier av disse til rundt halve prisen. De er litt tynnere i platene, men mer enn sterke nok til privat bruk normalt sett. Forhandles blant annet av Ryfylke Aluminium.

"First they ignore you, then they ridicule you, then they fight you, then you win." - Mahatma Gandhi
Link to post
Share on other sites

de avdankede militærkassene Geir forærte, i bytte med restene av skipsapoteket, var rett og slett perfekte.

 

Jobber med å få fatt i flere sånne. Kunne tenke meg en til hver påhengsmotor bla.a. Så VET jeg at transport og lagring bare er en rutine sak. Satser på putekasse til seil. Og kanskje en til tauverk, tomkanner og annet lett småtteri.

 

Suzuki

No boat needed..

Link to post
Share on other sites

Giga kjørerunde utført, men putekassene glimret med sitt fravær.

Plantasjen, Europris, Jysk, Maxbo og OBS. Noen som veit om et sted de fortsatt finnes i hylla ? ( Plantasjen hadde 50% av butikken full av julenisser, nips og søppel.

 

Fortøy lommeboka for storm, snart skal nok konene våre ha oss med på en "koselig søndagstur :rolleyes: Jeg kommer til å blånekte, sier f.eks at jeg heller må skifte dekk på bilene. Frivillig :lol:

 

Suzuki

No boat needed..

Link to post
Share on other sites

av butikken full av julenisser, nips og søppel.

 

Fortøy lommeboka for storm, snart skal nok konene våre ha oss med på en "koselig søndagstur :rolleyes: Jeg kommer til å blånekte, sier f.eks at jeg heller må skifte dekk på bilene. Frivillig :lol:

 

Suzuki

Jeg er i år GODT forberedt, har allerede utdelt liste til min bedre halvdel med oversikt over dupeditter som jeg trenger til båten, men navneangivelse om hvem som skal gi hva til meg (må jo fordele det på alle ungene, kona samt bikkja) både når det gjelder farsdag, bursdag og jul. Med denne liste i friskt minne antar jeg at handleiveren etter andre ting kommer i andre rekke :lol::lol:

 

 

(ifjor ordnet jeg alle presanger til meg selv, fra alle/satt og delte ut hva de kunne pakke inn til meg men det ble så mye pes å farte rundt etter alle tinga),

Link to post
Share on other sites

Funker ikke just til påhengs og seil, men til mindre ting er jeg velig glad i banankasser. De kan du stu fulle av tunge ting uten at de revner, de har ferdig lokk og kan stables i høyden. Og best av alt DE ER GRATIS. Bare å gå til en matbutikk, (helst en litt større) og spør om å få.

 

Morten

Link to post
Share on other sites

Hadde meg en tur i uthuset og kikket isted, her står vist en del kasser fortsatt. Deriblant millitær kasse (sikkert noe lignende som du allerede har fått), samt diverse gamle kasser som der har vært/og er gammalt skipsverktøy liggende i .....

 

Om du ikke får tak i nok kasser, og det holder rundtom slutten av måneden/beg. av november, kan du kanskje få bruk for dem ? (skal ha henger innover allikevel, der er en kar i Holmestrand som handler over en lav sko av meg :wink: ) Vil tro jeg kan avse 2-3 kasser.....

Link to post
Share on other sites

Biltema putekasser = søppel. Iallefall til mitt formål.

 

Men - jeg har fått tilbud om følgende kasser. Er noen interessert, send meg en IM. Jeg er avhengig av å ta mer enn en, for å få en brukandes transportpris..

 

Disse finnes pr dato;

 

L 80 H 36 B 50 - finer - 3 stk

 

L 85 B 53 H 46 - tre - 5 stk L 88 B 53 H 52 - finer - 2 stk L 98 B 55 H 43 - tre - 2 stk L 96 H 57 B 44 - finer - 3 stk Pris pr kasse havner på omlag 300,- levert i Oslo Suzuki

No boat needed..

Link to post
Share on other sites

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...