Jump to content

Mange nyheter fra Windy


Bitteliten

Recommended Posts

Er det ikke slik da, at nærmest enhver bikini kan kle nesten en hvilken som helst båt? Akk, alt hva vi har i vente til neste sommer ...

Tja - det kommer nok litt an på. Jeg foretrekker bikini på solputen på et langt, slangt fordekk.

Bilde

Ikke på toppen av en akterkabin eller en flybridge. Og de eneste bikinidamene dere ser på Vestlandet er vel de som er avbildet i VG på deres årlige Huk befaring :rolleyes:

Redigert av Bitteliten (see edit history)
Link to post
Share on other sites

Tja - det kommer nok litt an på. Jeg foretrekker bikini på solputen på et langt, slangt fordekk.

 

Nåhh. Det "såkaldte" fordekk i billedet i Eders posting er da så vidt rundelig tverrskibs og så hurtigt avfallende forover at det neppe er plass til annetenn EN sylfideslank blondinde. Det er naturligvis ikke k\nok. Skla det være,så skal det være. Da må man til med brede fordekk, på hvilke skippere og bikinikledde blondiner kan boltre seg i fri dressur uten å frykte for muligheten for å renne utfor.

 

Helt enig, men oversikten er mye bedre fra flybridgen. :cool:

 

Nemlig!!

I've always been crazy, it has kept me from going insane.
vimpel_entusiast_signatur.gif

www.baatjuss.no  |  www.judiciumblawg.no

Link to post
Share on other sites

Nåhh. Det "såkaldte" fordekk i billedet i Eders posting er da så vidt rundelig tverrskibs og så hurtigt avfallende forover at det neppe er plass til annetenn EN sylfideslank blondinde. Det er naturligvis ikke k\nok. Skla det være,så skal det være. Da må man til med brede fordekk, på hvilke skippere og bikinikledde blondiner kan boltre seg i fri dressur uten å frykte for muligheten for å renne utfor.

 

Det er i grunn ganske så irriterende å måtte si seg enig med en kverulant av en stril, men må man så må man! Bredde og fly fremfor bikinier og slanke linjer!

Arme dere. Poenget er jo å ha et så langt og slangt fordekk som er bredt nok til å utfolde seg. Også behøver da ikke riktige blondinner så stor plass. De er da ikke noen Best. Dessuten er jo de sorte bikinis tiltrukket av de lange, smekre formene, ikke disse høye, middelaldrende flybridges Redigert av Bitteliten (see edit history)
Link to post
Share on other sites

Det er i grunn ganske så irriterende å måtte si seg enig med en kverulant av en stril, men må man så må man! Bredde og fly fremfor bikinier og slanke linjer!

Nå er ikke Gamle Worseen vaskeekte stril, bare nesten. Må nok to generasjoner eller mer bakover, selv om Worse er innehaver av slektens oversjøiske besittelser og derved en viktig del av slektens opprinnelse.

 

Forøvrig er det ingen motsetning mellom bredde og flybrigde på den ene side, og bikinier og slanke linjer på den annen. Begge deler er rikelig facilitert om bord i Hangarskibet.

 

 

 

Arme dere. Poenget er jo å ha et så langt og slangt fordekk som er bredt nok til å utfolde seg. Også behøver da ikke riktige blondinner så stor plass. De er da ikke noen Best. Dessuten er jo de sorte bikinis tiltrukket av de lange, smekre formene, ikke disse høye, middelaldrende flybridges

 

Det ovenforfremvisteog påberopte fordekk er ikke godt nok til å utfolde seg på. Man vil jo falle utfor rimelig raskt. Eller i alle fal støte hen mot rekkestøttene, og derved påføre de skjøre blondiner meget skjemmende blåmerker, for ikke å tale om den skrekk deres arme sinn ville bli innprentet med.

 

Hertil skal det sies, at ethvert saklig anlagt og fysisk attraktivt menneske av det svake kjønn selvsagt vil foretrekke et fartøi med flybridge, på hvilken den bolde skipper nyter sin cigar og cognac. De andre vil muligens foretrekke et langt, rundt og ubrukelig fordekk ... :rolleyes:

I've always been crazy, it has kept me from going insane.
vimpel_entusiast_signatur.gif

www.baatjuss.no  |  www.judiciumblawg.no

Link to post
Share on other sites

Dessuten er ikke familieidyll på sjøen forenelig med sorte bikinier og blondiner, det ender kun i forferdelse!

Hehe, jeg ser for meg problemstillinger som ... farskapssak ... barnebidrag ... skilsmisse ... bodeling ... evig pine ... fortapelse ...

 

Får heller satse på å ikle Quindebestet en svart bikini når sommeren kommer. OM den noen gang gjør det ... :rolleyes:

I've always been crazy, it has kept me from going insane.
vimpel_entusiast_signatur.gif

www.baatjuss.no  |  www.judiciumblawg.no

Link to post
Share on other sites

Hertil skal det sies, at ethvert saklig anlagt og fysisk attraktivt menneske av det svake kjønn selvsagt vil foretrekke et fartøi med flybridge, på hvilken den bolde skipper nyter sin cigar og cognac. De andre vil muligens foretrekke et langt, rundt og ubrukelig fordekk ... :rolleyes:

1) Og når ble blondinnner tiltrukket av cigar og cognac? Det er da champagne som gjelder ombord i enhver SPORTSCRUISER

2) Det er SPORTSCRUISER som gjelder. Ikke FAMILIEBÅT. Det ideelle er naturligvis å ha begge deler i samme skrog :yesnod:

Link to post
Share on other sites

1) Og når ble blondinnner tiltrukket av cigar og cognac? Det er da champagne som gjelder ombord i enhver SPORTSCRUISER

2) Det er SPORTSCRUISER som gjelder. Ikke FAMILIEBÅT. Det ideelle er naturligvis å ha begge deler i samme skrog

Nåhh, hvem uttrykte noe i retning av at tiltrekning av blondiner har noe med skipperens nytelse av cigar og cognac??? Slvsagt kan blondinene få champagne, om de ønsker noen grad av bedøvelse ...

 

Enhver blondine med rspektfor seg selv vil naturligvis helst tiltrekkes av den bolde skipper, som allerede har lagt til rette for oppfyllelse av blondinens drømmer om familie etc. Han med sportscruiseen vil jo for evig være på jakt etter neste blondine ... :rolleyes:

I've always been crazy, it has kept me from going insane.
vimpel_entusiast_signatur.gif

www.baatjuss.no  |  www.judiciumblawg.no

Link to post
Share on other sites

Huff de Windyene der er blitt så blankpolerte og fine at de ikke er brukendes til noe som helst. Det er nå mulig at vakre blondiner tiltrekkes av slike farkoster, men når kapteinen er omvendt proporsjonal med båten, når det gjelder alder og utseende (heheh)

så blir det nok bare sjøkua, en øl og TV1000 Hjelper deg... (hehehe)

Link to post
Share on other sites

Huff de Windyene der er blitt så blankpolerte og fine at de ikke er brukendes til noe som helst.

Skal vi vedde på det? Jeg har en ganske klar oppfatning at windyene kan brukes til ganske så mye. Naturligvis er de blankpolerte. Man viser da ikke frem en møkkete båt i et brosjyrebilde :rolleyes:

En helt blondinnefri Windy side er KOBS's hjemmeside. hannah2.net. Den siden anbefales på det sterkeste.

Redigert av Bitteliten (see edit history)
Link to post
Share on other sites

Får heller satse på å ikle Quindebestet en svart bikini når sommeren kommer. OM den noen gang gjør det ... :rolleyes:

Bikinien mener de? eller var det sommeren? Det må være en Vestlandsk problemstilling. Har De tenkt på å flytte hit til vakre Bikinifjorden? Og kler de opp QB i sort bikini - ja da er jeg helt enig i flybridgen foretrekkes. Tenk på allmuen på vannet der nede. De vil jo få alvorlige problemer med konsentrasjonsevnen om QB skulle åpenbare seg i minimal, sort bekledning. Jeg regner med at De tenker sort skinn for å stå i stil til kjøredressen. Dessuten har jeg blitt fortalt fra informert holde at radarstråler gir raskere bruning - nesten som spray tan har jeg hørt. Og det trenger nok de på Deres kant av landet.

 

Nåhh, hvem uttrykte noe i retning av at tiltrekning av blondiner har noe med skipperens nytelse av cigar og cognac??? Slvsagt kan blondinene få champagne, om de ønsker noen grad av bedøvelse ...

 

Enhver blondine med rspektfor seg selv vil naturligvis helst tiltrekkes av den bolde skipper, som allerede har lagt til rette for oppfyllelse av blondinens drømmer om familie etc. Han med sportscruiseen vil jo for evig være på jakt etter neste blondine ... :rolleyes:

Blondinne med respekt for seg selv :lol: . Worse da - De må ikke bruke slike kompliserte uttrykk når det gjelder blondinner. Her snakker vi om de primitive behov, og det skal ikke så mye til av andres goder for å tilfredsstille de fundamentale behov til disse vevre bikinpiker.

 

Jeg har ennå tilgode å få dette visstnok tiltrekkende gråstenket i hårmanken som blonde damer tiltrekkes av. Noe alle Pierce Brosnan har jeg hørt, selv om jeg finner sammenligningen forunderlig ettersom godeste Pierce har en forkjærlighet til å knuse de båtene han kjører. Så derfor har jeg alltid et par flasker Veuve Cliquot ombord i sportscruiseren. Mulig jeg kan utelate champagnen når jeg får samme hårfargen som Dem Worse?

Redigert av Bitteliten (see edit history)
Link to post
Share on other sites

Og kler de opp QB i sort bikini - ja da er jeg helt enig i flybridgen foretrekkes. Tenk på allmuen på vannet der nede. De vil jo få alvorlige problemer med konsentrasjonsevnen om QB skulle åpenbare seg i minimal, sort bekledning. Jeg regner med at De tenker sort skinn for å stå i stil til kjøredressen. Dessuten har jeg blitt fortalt fra informert holde at radarstråler gir raskere bruning - nesten som spray tan har jeg hørt. Og det trenger nok de på Deres kant av landet.

 

Det var sommeren jeg hadde i tankene, ja! :flag: Og da tenker jeg på den typen sommer vi kan ha her vest, med stabilt høitrykk som gir havblikk og nytelse. Hva angår de omtalte radarstråler og bruning er det da naturligvis en selvfølge at himmelpropellen er slik montert at man kan la seg bestråle av den mens man ellers nyter livet høit der oppe på flybrigden. :yesnod: Og gjennem cigarrøken skuer misbilligende ned på disse bråkebøttene med sine lave såkalte sportscruisere som knapt har ståhøide på ramma.

 

Jeg har ennå tilgode å få dette visstnok tiltrekkende gråstenket i hårmanken som blonde damer tiltrekkes av. [...] Mulig jeg kan utelate champagnen når jeg får samme hårfargen som Dem Worse?

Det her nevnte gråstenk er naturligvis et kvalitetstegn, som det krever sin mann å oppnå og bære fruktene av. Formodningen om redusert behov for champagne er forøvrig helt korrekt. :yesnod:

I've always been crazy, it has kept me from going insane.
vimpel_entusiast_signatur.gif

www.baatjuss.no  |  www.judiciumblawg.no

Link to post
Share on other sites

Et skjer av grårøyk hoyt opp på flybridgen med en smule lukt av Remy ved sidekanten har i mine kretser alltid blitt satt pris på. De bikini kledde skuer seg frem på fordekket til glede for de andre skuelystne. Gud å deilig livet er. :drink:

Redigert av Contraband (see edit history)

Sport og fritid M.W.Lem. Kano, kajakk, Sommer og vintersport

Link to post
Share on other sites

Høy sigarføring og mye artig lesestoff, men er det rart det blir krig her i verden!

Vi er vel så langt fra krig det går an - om du sikter til meg og Worse. Inoroni og humor - ikke vont ment på noen som helst måte. Hyggelig at du synes det er artig. Og Worse kjenner min forkjærlighet for Windy godt - og jeg kjenner hans Hangarskips lyster. Redigert av Bitteliten (see edit history)
Link to post
Share on other sites

Aj aj aj - fler bilder av nyheter fra Windy. her er nye 42 Grand Bora

 

Godt å ha noe å drømme om. Og om noen lurer på om Windy tror at blå skrogstripe er på vei ut - se på alle nye bilder. Utelukkende hvite båter.

 

Men hvor er det blitt av bildene da mann???? :cryin::headbang:

 

Jeg får bare de "boksene" over her...... Rødt kryss og "IPB Image" :smash:

Redigert av GeirFrode (see edit history)
Link to post
Share on other sites

"Og om noen lurer på om Windy tror at blå skrogstripe er på vei ut - se på alle nye bilder. Utelukkende hvite båter."

Blå skrogside ble en flopp som mange spådde. Etter noen år med falming og slitasje blir de like populær i annenhåndsmarkedet :puke: som de brune og grønne stripene tidlig på -80 tallet

Fjord 26AC,  FjordDolphin 900, Princess 35, Fairline 43 Fly, HIghField 320, Ukjent 15´ med 9,9.

ad. planlegging:

"Selv den mest nitidige planlæggning, kan ei erstatte det reneste griseheld". StormP

"Alle kan ha en plan, inntil de får en knyttneve midt i trynet" Mike Tyson

Link to post
Share on other sites

Min favorittbåt: Windy 37 Grand Mistral med hardtop

 

Med den nye innredningen som er vist i første innlegg :yesnod:

 

:nonod::nonod: Ingen flybrigde :nonod::nonod:

 

Og se, den stakkars mann, som for å få nydt så vidt litt av solens bestrålning og vindens silkemyke kjærtegn mot manken, må stå med hovedet opp av en luke .... og det i en båt til millioner ... å fusjamei. :rolleyes:

I've always been crazy, it has kept me from going insane.
vimpel_entusiast_signatur.gif

www.baatjuss.no  |  www.judiciumblawg.no

Link to post
Share on other sites

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...