Jump to content

Mange nyheter fra Windy


Bitteliten

Recommended Posts

Fra spøk til revolver! Windy er tvers igjennom lekre båter, uten tvil! Men det er ikke båt for meg og min familie, for ikke å nevne lommeboken! Derimot har jeg en arbeidskolega som lurer på denne http://www.baatnett.no/GetObject.asp?ObjectID=20990, neppe noe poeng å spørre herr Worse om dette er noe å satse på!

Livet er herlig på solkysten!

Link to post
Share on other sites

Så rett, så rett skipper! Problemet er bare at denne unge herren røker ikke. Vel, så får jeg heve blikket og nyte nogle edle dråper istedet! Det er vel ikke så meget av interresse der nede! :cheers:

Om herrene insisterer på å invitere på en cognac og en god cigar så kan man vel alltids vurdere å ta en tur opp på plasttaket. Og jeg må si at jeg gleder meg stort over hangarskib alla Worse. For oss som har sportscruisere med gode sjøegenskaper er det morro å leke seg i hellbølgene - unnskyld - hekkbølgene. Redigert av Bitteliten (see edit history)
Link to post
Share on other sites

Om herrene insisterer på å invitere på en cognac og en god cigar så kan man vel alltids vurdere å ta en tur opp på plasttaket. Og jeg må si at jeg gleder meg stort over hangarskib alla Worse. For oss som har sportscruisere med gode sjøegenskaper er det morro å leke seg i hellbølgene - unnskyld - hekkbølgene.

Cognac skal sportscruiseeieren få og jeg skal etter beste evne lage hekkbølger(husk, jeg er ikke medlem av Worses edle forening ), slik at herren kan mor seg! :lol:

Livet er herlig på solkysten!

Link to post
Share on other sites

Men hvor gjør man av makrell og pir og slikt i sånne fine båter, er det ikke det dere ligger å napper etter der nede i Oslofjorden og dalstroka innafor...

:lol::fishing:

Nærmeste vi kommer fisk ombord hos oss er pillede reker. Og det hender det napper ombord også - men ikke i fiskestanga :rolleyes:

Fiske og Windy - da har man Oceancraft serien. 845 Oceancreaft for eksempel

Bilde

Redigert av Bitteliten (see edit history)
Link to post
Share on other sites

Derimot har jeg en arbeidskolega som lurer på denne http://www.baatnett.no/GetObject.asp?ObjectID=20990, neppe noe poeng å spørre herr Worse om dette er noe å satse på!

 

Løpåkjøp!! Ingen tvil. Mer båt for pengene finner du ikke. Et litet OBS: Det er 3 knop å hente i forhod til det oppgitte. Og lengden er oppgitt NETTO innenfor fenderlisten ...

 

Om herrene insisterer på å invitere på en cognac og en god cigar så kan man vel alltids vurdere å ta en tur opp på plasttaket.

 

Cognac skal bli!! Anytime, min gode mann. Selv om Worse ser på denslags som djevelens munnvann ...

I've always been crazy, it has kept me from going insane.
vimpel_entusiast_signatur.gif

www.baatjuss.no  |  www.judiciumblawg.no

Link to post
Share on other sites

Kan noen opplyse hva som er saa forfinet med alle disse blondinerne ombord? Det alminnelige flertallet av disse er jo aldeles ikke beryktet for at have så mye mer enn utseendet at fare med. Og - hvordan anbringes blondinerne ombord på en sådann måte at det ikke samtidig og for all fremtid påkaller lyn og torden fra Ø.K. :confused: De forstår, jeg bedriver hardtrening oppe på flybridgen langt deroppe i skogen hvor 37'n nu er plassert, men jeg har paa grunn av den korte fartstiden ikke helt klart å distansere meg fra disse for almuen ofte forekommende spørsmaal.

Link to post
Share on other sites

Kan noen opplyse hva som er saa forfinet med alle disse blondinerne ombord? Det alminnelige flertallet av disse er jo aldeles ikke beryktet for at have så mye mer enn utseendet at fare med.

Jeg forstår ikke helt problemstillingen :rolleyes:

 

Nettopp!! ... det er jo en grunn til at det er en overhyppighet av blondiner på de runde fordekk på de såkalte moderne båter som av noen ganske fremmelig kalles for "sports"cruisere; helt uten å angi hvilken sport som dermed bedrives ... :lol:

I've always been crazy, it has kept me from going insane.
vimpel_entusiast_signatur.gif

www.baatjuss.no  |  www.judiciumblawg.no

Link to post
Share on other sites

Nettopp!! ... det er jo en grunn til at det er en overhyppighet av blondiner på de runde fordekk på de såkalte moderne båter som av noen ganske fremmelig kalles for "sports"cruisere; helt uten å angi hvilken sport som dermed bedrives ... :lol:

det er nok en blanding av cricket, ruggby og rytmisk sportsgymnastikk - med pauseinnslag av synkronsvømming. I hvertfall i uthavner.

 

Nåvel - vi får se hva messen bringer av gleder. Bilder vil det bli tatt i det minste av disse lekre skapningene - dvs båtene.

Link to post
Share on other sites

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...