Astor Svart 15.Oktober.2005 Del på Facebook Svart 15.Oktober.2005 Håper du ikke mener én...eeen ankerdram! Det er direkte uansvarlig! Det skaper ubalanse under bevegelse ombord i båten som allerede er en trussel i seg selv med sine bevegelser. Sørg alltid for å få en i begge beina. Ankerdramer bør absolutt inntas i partall for å høyne sikkerheten ombord Har mer en een gang fått to ankerdrammer og vært så (u)heldig å fått begge i samme ben. Dette har jeg ydmykt beklaget over for vertskapet. Og som seg hør og bør har det til slutt blitt balanse. (Trodde jeg) Sitér dette innlegget Medlem av KNBF og Totalmedlem NSSR. Husk lytteplikten K-16. Link to post
REM Svart 17.Oktober.2005 Del på Facebook Svart 17.Oktober.2005 (redigert) Særlig i fht båter av engelsk opphav med merker som begynner på P og F..... Har inntrykk av at enkelte har et ønske om å se eiere av slike båter slite... men jeg tar kanskje feil... Tja? Regner med at det sikkert må være eiere av Powless og Falmouth du sikter til? Redigert 17.Oktober.2005 av rem (see edit history) Sitér dette innlegget Fjord 26AC, FjordDolphin 900, Princess 35, Fairline 43 Fly, HIghField 320, Ukjent 15´ med 9,9. ad. planlegging: "Selv den mest nitidige planlæggning, kan ei erstatte det reneste griseheld". StormP "Alle kan ha en plan, inntil de får en knyttneve midt i trynet" Mike Tyson Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.