yamarin68dc Svart 11.Mars.2022 Link til dette innlegget Svart 11.Mars.2022 Dette var virkelig lærerikt og artig proskjekt å følge. Setter veldig pris på denne delingen! Aldeles førsteklasses!! Th Link to post
dieselfan Svart 11.Mars.2022 Link til dette innlegget Svart 11.Mars.2022 Nå har jeg hatt skikkelig "kvalitetstid" og sett gjennom tråden igjen, utrolig flotte detaljer Blir helt matt når jeg ser så flott arbeid... Når jeg fikk se dette bildet så fikk jeg ekstra dårlig samvittighet... lover å strippe det opplegget jeg har i en av mine... og prøve å få det til å ligne på det vi ser på bildet.... Stå på Link to post
EBG Svart 12.Mai.2022 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 12.Mai.2022 Da er båten mer eller mindre ferdig. Noe finpuss på motoren før den monteres. Har fått sydd havne kalesje. Ved lakkering av motor mistenkte vi sprekkdannelser. Slipte rent og tok en penetrant test. Ingen sprekker så da fortsetter arbeidet. Stumme motorfester kom i posten i dag og blir monter så snart ny pakning til powerhead kommer. Link to post
dieselfan Svart 12.Mai.2022 Link til dette innlegget Svart 12.Mai.2022 Tigger aluminium, behersker penetrant, legger GRP som en ener, lakkerer som Zappa skriver, trekker en sofa på en drøy kveld ++++ Fy flate Link to post
EBG Svart 19.Mai.2022 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 19.Mai.2022 Undervannshuset og noe kobling igjen så er den klar for test. Link to post
bmwmaxi Svart 19.Mai.2022 Link til dette innlegget Svart 19.Mai.2022 Flotte greier dette. Undervannshus? Blir vel overvannshus? Link to post
Passbåten Svart 1.Juli.2022 Link til dette innlegget Svart 1.Juli.2022 Gratulerer! Ser jo meget strøkent ut ?? Link to post
Recommended Posts
Du må være innlogget for å kunne svare.
Logg inn med eksisterende, eller opprett ny, konto.
Opprett ny konto
Gratis og helt uforpliktende
Klikk her for å opprette konto.Logg inn
Logg inn dersom du har konto
Logg inn