Jump to content

Nord west 370 flybridge, erfaringer?


klossen

Recommended Posts

Har coupe versjonen og kan dele mine oppfatninger av den:

 

Positivt;

- Beste byggekvaliteten jeg har vært borti!

- alt av utstyr er av høy kvalitet og kjente merker

- mye utstyr

- masse stueplass 

- tre kabiner

- masse praksiske løsninger 

- tåler mye sjø

- flotte å se på... 

 

Negativt;

 

- litt dårlig sikt ut, spesielt hvis du er over 185...

- kartplotter er knotete plassert, dekker sikten til analoge motor instrumenter (men du får all info i digital displayet) 

- litt lite plass til å skifte i lugaren fremme i baugen

- litt lite takhøyde i dusjen. Løses enkelt ved å ta ut teak rista, da får jeg god plass (er 187)

- alt utstyret er av høy kvalitet... (dyrt å skifte og reparere når noe ryker!) 

- litt lite sosial plass, men dette er vel ikke så stort problem på fly versjonen som har god plass på "tak terrassen". 

 

Ellers er jeg veldig fornøyd! Flott båt som jeg bruker fra tidlig april til sent november... 

Link to post
Share on other sites

Hvorvidt to motorer er en fordel eller ulempe kommer vel i stor grad an på hvordan man bruker båten. For oss ville det være en ulempe. Om strak aksel eller drev er best er jo også individuelt. Begge deler har sine fordeler og ulemper. For oss er fordelene med strak aksling størst. 

Link to post
Share on other sites

Den er grei @klossen. Jeg tar hintet og holder meg unna tråden din heretter. Innlegget mitt var kun ment for å nyansere dette med to motorer og drev, og at det gjerne kan være en fordel for deg selv om det ikke er det for alle andre. 

 

Heretter blir nok dette en 100% rendyrket "Nordwest 370 tråd" uten annen uønsket forurensning. 

Link to post
Share on other sites

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...