Loftus75 Startet 2.August.2020 Del på Facebook Startet 2.August.2020 Har problemer med start på min Mercruiser 3,0L 140hk. etter butte av toppakning. Den startet før bytte. Sitér dette innlegget Link to post
Odyssevs Svart 2.August.2020 Del på Facebook Svart 2.August.2020 Kan du beskrive nærmere? Starter drar rundt? Ikke engang et host? Hvordan ser pluggene ut? Tørre, våte, sotet? Er tenning og forgasser pluss bensintilførsel sjekket per bok? Sitér dette innlegget Link to post
Cerberus Svart 2.August.2020 Del på Facebook Svart 2.August.2020 Iogmed absolutt alt kan være galt etter en slik operasjon så er det umulig svare på. Hva er det som mangler da? Og ka resultat kan man vente når man holder på med ting man ikkje kan 🤔 Sitér dette innlegget Link to post
Taskeladden Svart 2.August.2020 Del på Facebook Svart 2.August.2020 se om du har fått tenningen 180 grader feil. Sitér dette innlegget A jack of all trades is a master of none, but oftentimes better than a master of one Link to post
mrtiger Svart 2.August.2020 Del på Facebook Svart 2.August.2020 Spray startspray i forgasseren, tennner den ikke da har du et teknisk problem, tenner dem har du et fuel problem. En grei start å begynne der;) Sitér dette innlegget Link to post
bmwmaxi Svart 3.August.2020 Del på Facebook Svart 3.August.2020 Trenger i utgangspunktet ikke røre fordeler på den motoren ved demontering av topp. Men gjerne litt mer info/bilder Sitér dette innlegget Link to post
Loftus75 Svart 11.August.2020 Emnestarter Del på Facebook Svart 11.August.2020 Odyssevs skrev On 2.8.2020 at 13.37: Kan du beskrive nærmere? Starter drar rundt? Ikke engang et host? Hvordan ser pluggene ut? Tørre, våte, sotet? Er tenning og forgasser pluss bensintilførsel sjekket per bok? Starter drar rundt. Nye plugger. Ikke rørt noe som har med tenningen å gjøre bortsett fra plugger og pluggkabler. Heller ikke rørt noen innstillinger på forgasser. Sitér dette innlegget Link to post
Odyssevs Svart 11.August.2020 Del på Facebook Svart 11.August.2020 Er pluggene våte? Sjekk om du får gnist i det hele tatt. Hvis helt tørre er bensintilførselen borte. Om det er mekanisk pumpe, ble den stående tørr en stund har antagelig membranet tatt kvelden. Om du har elektrisk pumpe sjekk først plusspenningen og jording deretter membran. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.