trainman Startet 3.August.2020 Del på Facebook Startet 3.August.2020 Jeg har en 22 fots daycruiser med en ilas ankervinsj montert i dreggkasse akter. Opplever stadig at tauet vaser seg og ikke vil gå ut når jeg skal ankre opp. Skyldes muligens litt liten høyde mellom vinsj og taukasse. Noen som har noen lure tips for å unngå dette? Sitér dette innlegget Link to post
JRK Svart 3.August.2020 Del på Facebook Svart 3.August.2020 Hei, Først har du nok høyde på dreggkassen? Om ikke kan det avhjelpes med en kegle i bunnen av denne, Dernest har du svivel slik at tauet ikke roterer under bruk? Sitér dette innlegget Link to post
trainman Svart 3.August.2020 Emnestarter Del på Facebook Svart 3.August.2020 Kjegle var bra tips. Har svivel. Sitér dette innlegget Link to post
nomen Svart 3.August.2020 Del på Facebook Svart 3.August.2020 Om alt annet feiler, kast ut dritten og få inn syrefast kjetting. Jeg slet med det samme i 3 sesonger før jeg endelig tok til vett og fikk inn kjetting. Har ikke hatt ett feilslag siden, heller aldri mistet festet. Sitér dette innlegget Hold kjeft,når du snakker til meg! Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.