Aurefiskar Startet 4.August.2020 Del på Facebook Startet 4.August.2020 Etter en times dorging på tomgang her om dagen, med påfølgende marsjfartkjøring noen minutter, fikk jeg plutselig en sammenhengende alarm på mange sekunder. Putret meg til land, sjekket oljenivå, så ok ut. Liten prøvetur påfølgende dag. Alt ok. Ny test i dag, da var der en "ekstra" pipelyd når jeg startet motoren(i tillegg til den som kommer når tenning blir slått på). Mener den ikke har vært der før. Noen som vet hva det kan bety? Sitér dette innlegget Link to post
klimekkk Svart 5.August.2020 Del på Facebook Svart 5.August.2020 Hei, Kjøp deg SmartCraft VesselView Mobile så du får diagnostik på mobilen: https://www.mercruiserparts.com/8m0115080-vv-mobile-kit Koster ca. 2500,- og kan kjøpes fra hvilken som helst Mercury forhandler. Ikke veldig billig men du får de pengene tilbake da du klarer å fikse noe små problemer self i stedet for å betale for service. Jeg har eksakt samme motor og det fungerer greit på den. Sitér dette innlegget Link to post
Aurefiskar Svart 5.August.2020 Emnestarter Del på Facebook Svart 5.August.2020 Interessant. Noe man greier å installere selv uten å være mekaniker? Sitér dette innlegget Link to post
klimekkk Svart 6.August.2020 Del på Facebook Svart 6.August.2020 Definitivt! Det er plug&play og installasjon tar 1 minut :) Se på instruksjonsvideo på youtube. Appen gir deg også drivstofforbruk, service interval på enkelte komponenter etc. Anbefaler. Det er bare rart at det er ikke en standard utstyr når man kjøper ny båt/ motor. Sitér dette innlegget Link to post
Aurefiskar Svart 6.August.2020 Emnestarter Del på Facebook Svart 6.August.2020 Takker! Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.