Jump to content

Riktig pris på Bavaria 34 Sport-2011

eivindl

Recommended Posts

Hei. Vi ønsker å anskaffe 34 Sport men er meget i tvil om hva som forventes av selgerne som virker som er enige om at de skal koste 1,4mill. (Finn.no)

Tar jeg ikke feil var vel nypris i 2011 ca 1,4mill som startpris for D6-370 utgaven som vi vurderer? Vet jo at det fort kan bli 200 000 til før den er på vannet men båtene er jo 10 år gamle snart.

Og det er august.

Jeg fulgte ikke med i vår men fikk nyss om at en av båtene som nå ligger ute for 1,4 ble kjøpt for 1'150 i vår. Dette er dog ubekreftet.

Noen som kan synse noe om dette? Er jeg uhøflig om jeg byr 1'200 000, altså ca 200 000 under prisene på finn?

Mvh Eivind 

eivindl skrev for 1 time siden:

Noen som kan synse noe om dette? Er jeg uhøflig om jeg byr 1'200 000, altså ca 200 000 under prisene på finn?

Nei, ikke i det hele tatt.
Det er nok endel selgere som må ned i pris nå som markedet ikke er glohet og høsten er rett rundt hjørnet.
Får du ikke kjøpt en slik båt til den prisen du er villig til å betale i høst så la selgerne ta seg av vinteropplag og klargjøring til våren.
Det er som regel mye vanskeligere å selge enn å kjøpe så det er bare til å være tålmodig så dukker det rette objektet opp til en pris du er villig til å betale.  

Redigert av pipe (see edit history)

2020 ble veldig spesielt og med mindre det kommer en vaksine før neste sommer så blir det noe lignende. 

Det er 16 august og sommerrushet er over. Selgere må nok ned i pris for å få solgt båt i år for det er ikke mange kjøpere om høsten.  Om du mener båten er verdt 1.2 etter å ha sett og prøvet så byr du det, ikke noe skambud det

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...