Jump to content

Erfaringer oppgradering Raymarine Lighthouse II til III

Optimist1

Recommended Posts

Har en Raymarine ES128 med Lighthouse II operativ system. Noen som har prøvd å oppgradere denne serien til Lighthouse III? Jeg trenger en plotter på flybridge, og ønsker denne koblet til plotteren i cocpit. ES serien er gått ut av produksjon, og for å koble til den nye serien (Axiom) må jeg oppgradere til Lighthouse III. Her er link til forskjeller på Operativsystemene https://media1.svb-media.de/media/snr/511774/pdf/shortmanual_2018-11-20_11-36-28_6ae4c08ad74700cff6046985f176f154.pdf

Utdrag:

81FBAE34-74F4-4EDF-B946-3B2D83A0A822.png.7845d6e1aa7d0cbf184282e22ef0bc0d.png

Ut i fra dette ser det ut som jeg kan miste muligheten til «map split screen», er redd det betyr at jeg kun kan ha et kart oppe av gangen, eventuelt ikke kombinere andre skjermer med kart, som er viktig for meg.

Noen som har prøvd denne oppgraderingen og har noe. Erfaringer? Eventuelt har forslag til andre lure løsninger?

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...