eirsta Startet 6.Oktober.2020 Del på Facebook Startet 6.Oktober.2020 Hei. Skulle ut på bøljan blå i går og sette nokon krabbeteine. Men den gong ei. Vridde om nøkkelen, og ingenting skjedde. Kjøpte nytt batteri, då det gamle ikkje ga noko Ah ut. Monterte det nye i dag, men fortsatt ingen livstegn. Kan det vere noko elektronisk som har satt seg på bakbeina her? Prøvde også man. Start med snor. Motor var brukt for 3 dager siden, å då gjekk den fint. Håper nokon har nokon gode tips på Kva dette kan vere. 😊 Sitér dette innlegget Link to post
Mort1 Svart 6.Oktober.2020 Del på Facebook Svart 6.Oktober.2020 Hvis du har hovedstrømbryter ville jeg sjekket den, og at ledninger til starter har god kontakt. Sjekk også om du har gnist på pluggene, og får pumpet bensin frem til forgasser. Sitér dette innlegget Link to post
eirsta Svart 10.Oktober.2020 Emnestarter Del på Facebook Svart 10.Oktober.2020 Hei igjen. Har fått start med snor no. Men ikkje med nøkkel. Har sjekka ledninger, men kan ikkje sjå noko feil. Har hørt nokon snakke om ei sikring på starteren. Finnes det på denne motoren, og kor kan eg ev. Finne denne? Sitér dette innlegget Link to post
Mort1 Svart 10.Oktober.2020 Del på Facebook Svart 10.Oktober.2020 Jeg kjenner ikke motoren spesielt godt, men prøv å gå inn på boats.net-suzuki- og prøv å finne delelister, helst ved hjelp av serienr. Jeg prøvde å finne DT30 fra 2005 der, men fant ikke. Så finn motorens serienr og prøv derifra. Alternativt ta kontakt med en forhandler.... Sitér dette innlegget Link to post
VegJoh Svart 11.Oktober.2020 Del på Facebook Svart 11.Oktober.2020 Det sitter en 20amp sikring rett før start releet. (Se bilde, har merket den med blå ring ). Du kan sjekke den og evt. også sjekke selve releet. Sitér dette innlegget D5L Skibsplast 14 | Hobby 445 Exclusive | Uttern D55 | Askeladden 705 Voyager | Marex 280 Holiday | HR 435 | Viksund 310 St.cruz Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.