Hedwig Startet 14.Oktober.2020 Del på Facebook Startet 14.Oktober.2020 (redigert) Inspiserte krybben på båtplassen i dag, viste seg at noen hadde forsynt seg med to av splintene (i mangel av riktig navn kaller jeg det det. Jeg mener den grå jernstangen som er ringet rundt i rødt på bildet) Tips om hvor vi kan få erstatninger? Er det viktig at det er galvanisert stål, eller kan vi bruke hva som helst? Redigert 14.Oktober.2020 av Havelle (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Lazyjack Svart 14.Oktober.2020 Del på Facebook Svart 14.Oktober.2020 Jeg vil si at du kan bruke hva som helst av stålbolt med mutter i riktig dimensjon. Får du tak i galvanisert så holder den seg rustfri men det er mer kosmetisk. Sitér dette innlegget Link to post
Komodo Svart 14.Oktober.2020 Del på Facebook Svart 14.Oktober.2020 Havelle skrev 1 time siden: (i mangel av riktig navn kaller jeg det det. Jeg mener den grå jernstangen som er ringet rundt i rødt på bildet) Det er en bolt. Splint er den som sitter i enden og låser den fast. Havelle skrev 1 time siden: Tips om hvor vi kan få erstatninger? Er det viktig at det er galvanisert stål, eller kan vi bruke hva som helst? Som @Lazyjack foreslår kan du like gjerne bruke en maskinskrue med mutter. Lurt å holde seg til galvanisert, da slipper du rust, men strengt tatt kan du bruke hva som helst. Det skal jo ikke stå neddykket i sjøvann. Sitér dette innlegget Draco 20 blir jolle Skroggjennomføringer og materialkvalitet DIY Badeplattform DIY Anker i syrefast Link to post
nomen Svart 14.Oktober.2020 Del på Facebook Svart 14.Oktober.2020 Bruk bolt i riktog dimemsjon og kjøp med nylock muttere som du låser med. Da må du bruk et par skifte/fastnøkler for å montere/demontere, trøsten er at det må tyven også, så da lar han kanskje ditt stativ være. Sitér dette innlegget Hold kjeft,når du snakker til meg! Link to post
ooma Svart 14.Oktober.2020 Del på Facebook Svart 14.Oktober.2020 for å svare på spørsmålet slik det er stilt: Jeg vil tro felleskjøpet har noe som ligner. Skulle forundre meg mye om ikke traktorverdenen har noe som kan brukes. Sitér dette innlegget Oso Link to post
Hedwig Svart 15.Oktober.2020 Emnestarter Del på Facebook Svart 15.Oktober.2020 Komodo skrev for 14 timer siden: Det er en bolt. Splint er den som sitter i enden og låser den fast. Som @Lazyjack foreslår kan du like gjerne bruke en maskinskrue med mutter. Lurt å holde seg til galvanisert, da slipper du rust, men strengt tatt kan du bruke hva som helst. Det skal jo ikke stå neddykket i sjøvann. Tusen takk! Man innser fort sine egne begrensninger, og på noen områder kommer mine ganske raskt. Men da er det veldig hyggelig å få så god hjelp :) ooma skrev for 12 timer siden: for å svare på spørsmålet slik det er stilt: Jeg vil tro felleskjøpet har noe som ligner. Skulle forundre meg mye om ikke traktorverdenen har noe som kan brukes. Godt tips, skal sjekke. Tusen takk :) Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.