Mr vold Startet 2.November.2020 Link til dette innlegget Startet 2.November.2020 Tenkte å lakkere drevet mitt til våren. Noen som har tips, triks og fremgangsmåte? Sitér dette innlegget Link to post
VegJoh Svart 2.November.2020 Link til dette innlegget Svart 2.November.2020 Jeg brukte Jotun aqualine drevspray sammen med Jotun Vinyl Primer på et drev jeg hadde på en båt tidligere. Syntes det fungerte bra. Sitér dette innlegget D5L Skibsplast 14 | Hobby 445 Exclusive | Uttern D55 | Askeladden 705 Voyager | Marex 280 Holiday | HR 435 | Viksund 310 St.cruz Link to post
Wartsila Svart 2.November.2020 Link til dette innlegget Svart 2.November.2020 Hvordan er det med groe på drevet da? Holder det seg pent en sesong ute? Sitér dette innlegget Det ER mer jobb med trebåt enn med plast... Gamle prosjekter: Oppussing av en gressviksnekke Oppussing av en FM Link to post
Mr vold Svart 2.November.2020 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 2.November.2020 Wartsila skrev 23 minutter siden: Hvordan er det med groe på drevet da? Holder det seg pent en sesong ute? Har akkurat kjøpt båten så vet ikke. Selger hadde rengjort båten før jeg kjøpte. Sitér dette innlegget Link to post
Goodspeed Svart 2.November.2020 Link til dette innlegget Svart 2.November.2020 benyttet selv Hempel drevspray. Brukte den også på propellene. Funket fint på drevet, og helt greit, men ikke optimalt, på propellene. Sitér dette innlegget Goodspeed GH10, Draco 21DC, Ryds 600 GTS, Askeladden Beetle 645, Mørejet 30 m/ KAD43, Viksund 340 St. Cruz m/ D6-370, Viksund 340 St. Cruz m/ D6-370 #2 Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.