Jump to content

Gummiduk fra Biltema

_Bliss_

Recommended Posts

S/Y Vega skrev for 8 timer siden:

Bruk heller butyltape 

Ikke i tanklokket  vel? 

Mellom skrog og gjennomføringen ville jeg brukt fugemasse, men som pakning i lokket er det vel bedre med gummi. Men de fleste tanklokk har vel O-ring.

Rent bortsett fra det så tipper jeg på at det er nitril i den gummien. Men den er veldig tynn, så jeg er usikker på om den egner seg. 

Komodo skrev 16 minutter siden:

Ikke i tanklokket  vel? 

Mellom skrog og gjennomføringen ville jeg brukt fugemasse, men som pakning i lokket er det vel bedre med gummi. Men de fleste tanklokk har vel O-ring.

Rent bortsett fra det så tipper jeg på at det er nitril i den gummien. Men den er veldig tynn, så jeg er usikker på om den egner seg. 

Det er ett gammelt tanklokk. Det er ikke o-ring der nå, men en platpakning. Mulig det kan lages til med o -ring, men det er antagelig laget for flatpakning. Gummiduken er 2mm tykk. Tror ikke eksisterende pakninge er mer enn det.

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...