Ida Marie III Svart 28.Februar.2021 Link til dette innlegget Svart 28.Februar.2021 Helt enig....veldig bra...??? Sitér dette innlegget Link to post
Ttor Svart 28.Februar.2021 Link til dette innlegget Svart 28.Februar.2021 Jeg brukte flapdisken i fjor sommer. Måtte ha båten opp i kranen i juni, da propellene var full av rur. Hadde bare halvannen time på meg til både spyling, flekking med bunnstoff og sliping av to propeller. Skal ha båten på land om noen uker for full runde. Da får jeg sett hvordan det har holdt siden da. Sitér dette innlegget Link to post
Hakkannen Svart 1.Mars.2021 Link til dette innlegget Svart 1.Mars.2021 Goddis77 skrev for 14 timer siden: Prøvde igjen nå inne i boden med varme i boden. Ble ikke noe bedre resultat av dette. Kan ikke se at jeg får polert den noe egentlig med den blå pastaen og vinkelsliper. Det var jo rart. Hos meg ble det en tydelig glans med den blå pastaen og vinkelsliper, slipemerkene etter flapdisken ble polert helt vekk og jeg måtte passe meg for å ikke polere så mye at det ble poleringsmerker. Kanskje du har hardere gods i propellen enn jeg har?? Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.